We hebben een aantal aanbieders voor Alaska voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Alaska

geweldig

nancy m,
    23-7-2018

Het was geweldig .Erg mooi park op een hele bijzondere plek .

De huisjes waren schoon en knus .En in t restaurant had je erg lekker eten voor een redelijke prijs.

Gereisd met partner in juni 2018

Prachtig gelegen en rustige locatie

Hansuitbreda,
    9-8-2017

Helicopters voor de deur voor een schitterende gletsjervlucht

Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig!

Jannie winkel,
    26-8-2015

ligging erg goed met uitzicht op de baai en cruisschepen goed onderhouden hotel,kabelbaan naar boven en de tocht op zee,

Gereisd anders in juli 2015

Degelijk hotel met perfecte ligging

RZ,
    13-7-2015

De ligging van Valdez Harbor Inn kan niet beter, pal naast de levendige haven waar vissersbootjes af en aan varen en de zeeotters op hun rug ronddobberen. Het hotel beantwoordt geheel aan de degelijkheid van de Best Westernketen: ruime kamer met alles erop en eraan (incl. gratis wifi) en een niet overvloedig maar toereikend ontbijt. Leuke restaurants zoals Mike's Palace en The Fat Mermaid op een paar stappen afstand.

Gereisd met partner in juli 2015

Lekker plekje

RZ,
    12-7-2015

De enige reden om in Tok te verblijven is om te overnachten op doorreis van bijvoorbeeld Dawson City naar Valdez of van Valdez naar Haines Junction. Maar een extra reden is Cleft on the Rock. Een B&B met een paar leuke cabins in een bosrijke omgeving. Wij logeerden in de Sourdough, ooit gebouwd als 'echte' woning. Bob en Betty Lou Buckwalter zijn voortreffelijke hosts die hun gasten 's morgens om 8 uur een fantastisch ontbijt - familystijl - voorzetten. Het is dat Tok als plaats weinig te bieden heeft, anders zouden we met plezier een weekje bij Cleft on the Rock logeren. Bob en Betty Lou zijn overigens na 10 jaar op zoek naar opvolgers.

Gereisd met partner in juni 2015