Hotel Holiday Inn Express Orange Beach

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Express Orange Beach voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Holiday Inn Express Orange Beach in het Nederlands

mooi strand

Carlo
26-10-2009

Het plaatsje heeft weinig te bieden, maar wat is het hier mooi.

Strand zo wit als suiker en lauwwarm zeewater.

het hotel zit pal aan het strand, nette kamers en een leuk zwembad met een HOT-tub die zn naam eer aandoet.

Prijzen zijn erg netjes en het ontbijt is goed en gratis.

wel erg veel 'hillbillies' toen wij er zaten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Express Orange Beach in Orange Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Express Orange Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Express Orange Beach scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.