Ver. Arabische Emiraten

Bekijk alle regio's

Sorteren

vakanties Ver. Arabische Emiraten

Reviews over accommodaties in Ver. Arabische Emiraten

Fantastisch. Graag nog een keer.

Bos
      4-11-2018

Een fantastisch hotel met personeel dat alles voor je doet met een grote glimlach op hun gezicht. Hotelkamer zeer ruim met een hele mooie badkamer. Een heerlijk bed. Wij keken uit op de energiecentrale, maar daar heb ik mij niet aan gestoord. Ontbijtbuffet heel erg goed. Alles wat je je maar kan wensen tot indiaas eten aan toe.

Prijs/kwaliteit top!

Rob
      1-11-2018

Goed, schoon hotel.

Ontbijt prima en Personeel vriendelijk.

Wel miste mijn partner een föhn op de kamer.

Veel brutale Chinezen maar daar kan het hotel niets aan doen.....

Huur een auto want ligt ver van centrum. (Alles in Dubai ligt ver uit elkaar)

Prijs kwaliteit top.

Geweldig hotel

Dimi
      19-7-2018

's Morgens toegekomen (nachtvlucht), inchecken was op 15 minuten gebeurd ('s middags wel aanschuiven blijkbaar om in te checken, ook al zijn er een 6 tal balies)

Boek Imperial kamer!!! (€3800, 2pers, 7 dagen) aparte checkin, gevarieerd ontbijt met drank, middag snack/lunch met drank, vanaf 17u gratis drank (fris+alcohol) aan strandbar, avondsnack met drank

Kortom, via imperial krijg je eigenlijk een volpension!

Elke dag gratis Aquapark en aquarium in hotel.

Hotel is zéér proper, zowel in de kamer als rest van hotel, housekeeping = top!, personeel zéér vriendelijk en heel bekwaam.

Voor kids is er animatie voorzien, dagelijkse activiteiten, alsook apart gedeelte in het hotel waar je kind kan spelen (niet gratis, tenzij imperial)

Eten is er voor ieder wat wils (+15 restaurants!), voor buffet geldt kom op tijd (voor drukte)

Ga je buiten hotel, neem Echte taxi! geen uber variant want 4x zo duur!

Dit is Dubai, wil je budgetvriendelijk ga dan niet hier, zou toch iedereen moeten weten?!

super

m.vd heijden
      24-3-2018

mooie locatie super hotel

Zeker een aanrader!!

Rinskje
      15-3-2018

Geweldig resort, elke dag opnieuw super schone kamer. Als je een luxere kamer boekt zit je overal dichter bij. Een gewone kamer is hoger gelegen Cinnamon restaurant

is een buffet restsurant, gevarieerd

eten en erg lekker. Het strand is ook prima. Er rijden golfkarretjes die je

overal naar toe brengen als je dat

wilt. Wat wij als minder goed hebben ervaren is dat je wel heel erg vaak om je drankje moet vragen zowel in het restaurant als in de bar Dit is ook zo bij het ontbijt als je koffie of thee bestelde. Dat is erg

jammer. Dubai is een uur rijden maar zeer de moeite waard om te doen. We kunnen iedereen dit resort aanraden wij hebben een geweldige vakantie gehad.