Hotel Coral Beach Resort

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag43°34°
Hotel Coral Beach Resort
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Coral Beach Resort voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Coral Beach Resort in het Nederlands

Genieten

Mohamed
14-1-2017

Hou je van zon zee en zwemmen dan is dit aan te raden, ook goed gelegen om de rest van de Emiraten te zien.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2016

Geweldig mooi niet van buiten wel van binnen

Herman&Esther
18-8-2016

Prachtig zwembad strand kon je zo oplopen super geregeld met de gratis pendelbusjes naar diverse malls en zelfs naar dubai. De geweldige behulpzame staf achter de receptie .

Gewoon goed resort, met mooie zwembaden en strand

L.Olivier
13-6-2016

Eigenlijk niets op aan te merken, 2 mooie zwembaden en ruim strand, met voldoende lichtbedden. Goede kamers met alles erop en eraan wat je hier mag verwachten. Circa 25 min.rijden naar Dubai stad. Aan de receptie een zeer vriendelijke M.Elhennawi. Daar het niet zo druk was kregen wij een mooiere kamer met zeezicht. Eten in de beide restaurant vonden wij wat minder, gezien prijs kwaliteit.Echter schuin tegenover goed restaurant.Ontbijt is ruim voldoende. Denk wel a.d. files in de ochtend en de avond naar Dubai en weer terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Soort gerechtenArabisch, Internationaal, Italiaans, Sushi, Vegetarisch, Vietnamees, Vis / Seafood
  • Aantal cafés3

• Gratis wifiGehele hotel

• KeukenKitchenette

• Room Service24 uurs service, Aanwezig, Volledig menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• WatersportSurfen
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coral Beach Resort in Sharjah, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coral Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.