Hotel Al Seef Beach

1 review over Hotel Al Seef Beach in het Nederlands

value for money

Micha
8-10-2009

goedkoop geboekt via het internet (15 euro p.p.p.n incl. ontbijt.kamer netjes,airco goed werkend(heb jij echt nodig in UAE eind september),koelkastje,flat TV,nette badkamer,goede box spring bedden..wat wil jij meer.hotel is door een drukke weg afgescheiden van public beach,wij hebben 20DH per dag bijbetaald en gebruik gemaakt van strand van hotel aan de overkant..super!..er is een binnenzwembad in al seef,maar dat stelt niets voor -afmetingen van king size badkuip...ontbijt redelijk..personeel vriendelijk,gaste?..wij weten het niet,waren continue weg..

Gereisd Met partner in Thu Oct 08 2009 01:27:50 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Al Seef Beach in Sharjah, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Al Seef Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.