Hotel smartline Ras Al Khaimah Beach Resort (vh. Bin Majid Beach) ****

Hotel smartline Ras Al Khaimah Beach Resort (vh. Bin Majid Beach) ****

Hotel smartline Ras Al Khaimah Beach Resort (vh. Bin Majid Beach)
Hotel smartline Ras Al Khaimah Beach Resort (vh. Bin Majid Beach)
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor smartline Ras Al Khaimah Beach Resort (vh. Bin Majid Beach) voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel smartline Ras Al Khaimah Beach Resort (vh. Bin Majid Beach) in het Nederlands

Hooguit 3 sterren.

Bryan, 30-11-2017

WiFi van zeer slechte kwaliteit over het hele resort. Meer geen bereik dan wel. In de lobby redelijke verbinding maar Whatsapp bellen kan al niet. Erg slecht als dit wel wordt beloofd! Eten is goed en Aziatische Arabische keuken. Wel iedere dag in de rij en soms geen tafel. Luidruchtige eetzaal ofwel vreetschuur te noemen. Ik zat hier s' avonds niet voor de gezelligheid, voor ontbijt of snelle lunch was prima. S morgens vroeg op om een strand of zwembadbedje te reserveren met je handdoek! Vreselijk wat een armoede! Gewoon te weinig en veelal oude versleten bedden. Aan het zwembad was oké, ziet er verzorgd uit. Ons was beloofd dat het resort volledig zou zijn gerestaureerd. Dit is nieuw het geval, park was voor de helft 'under construction' waardoor sfeer of gezelligheid ontbrak. Kamers zijn schoon en netjes! Let wel op dat er smoking en non smoking kamers zijn! Wij hebben geëist een andere kamer te regelen want de eerste had geen uitzicht op zee wat wel was beloofd, daarnaast erg ongezellig gelegen en de tweede werdt een rokerskamer, zeer gedateerd en stonk vreselijk. Hierna hebben we een upgrade gekregen en is het goed opgelost. Wel vervelend begin van aankomst helaas. Algemene toiletten erg vies, wordt veel gebruikt maar te weinig gecontroleerd. Savonds na het eten is er niets te beleven op het resort. Personeel is verder vriendelijk. Wij hebben een paar dagen een auto gehuurd om Dubai, al ain en abu dabi te bezoeken, dit was fanatschisch en goed te doen op de weg in het weekend, vr, za en zo. Voor ons is het resort niet voor herhaling vatbaar.

We wisten niet precies wat we konden verwachten. Hieronder onze bevindingen in november 2017.

Je moet het niet vergelijken met een verblijf in Turkije. Als je dit wel doet dan is dit verblijf een stuk beperkter. Maar in november is het weer in Turkije natuurlijk een stuk minder.

Animatie:

Overdag wordt door 2 Russische dames gevraagd of je wil meedoen aan wedstrijdjes waterpolo, tafeltennis, darten, volleybal. ’s-Ávonds is er geen animatie.

Gasten:

95% Russisch, 4% Oost-Europa (Tsjechië, Polen), 1% West-Europa (Duitsland, België, Nederland)

Gemiddelde leeftijd tussen de 45 en 55 (er waren wel wat jonge gezinnen en ook wat bejaarden)

Kamers:

Netjes.

Wat harde bedden (maar hier kunnen ze wat aan doen).

Kleine (gehorige) minibar met 2 halve literblikken Amstel bier en 2 hele kleine blikjes frisdrank (coca cola en sprite). De frisdrankjes vullen ze bij als je die gebruikt hebt.

Wij hadden een tussendeur in de kamer. Die deur zorgt ervoor dat je alles kan horen in de kamer ernaast. Wij hoorden de tv van de buren, het gepraat en het gesnurk.

Eten:

Ontbijt is prima. Lekkere broodjes en croissants. Prima kaas en worst. Ook jam en chocoladepasta. Ook Engels ontbijt met worstjes en bonen. Geen spek (want geen varkensvlees). Eitjes worden ter plaatse voor je gebakken (ook omelet). Ook muesli en cornflakes en melk of yoghurt.

Lunch en diner is beide keren warm eten. Beperkt aanbod maar wel altijd keuze uit vlees of vis. Meestal was er wel iets wat we lustten. ’s-Avonds soms ook aanvullende een BBQ (dit was altijd goed).

Omgeving:

Weinig tot niets te doen.

Redelijk vlakbij ligt een winkelcentrum (Al Hamra). Deze is beter en groter dan het winkelcentrum waar ze je met een gratis shuttlebusje heen brengen (RAK mall of Manar). Taxi is 15 dirham (3 euro). Terug 10 dirham.

Dubai is een uur rijden. Zeker terug heb je file. Wij deden er toen bijna 3 uur over. Taxi heen is 170 dirham (40 a 50 euro) terug iets meer dan 200 dirham.

Drukte/strandbedden:

November is waarschijnlijk hoogseizoen.

Er zijn te weinig bedden aan het strand en zwembad voor de gasten. Je moet ’s-ochtends vroeg opstaan om een bedje te reserveren (om 7 uur lukte meestal nog wel).

Ook in het restaurant moet je soms wachten tot er een tafeltje vrij komt (met name ’s-middags).

Zwembaden/strand:

Zwembaden zijn klein maar prima.

Apart deel voor de 3 kleine maar leuke glijbanen. 1 slingerglijbaan en 2 snelle glijbanen.

Strand was prima met een deel palmbomen en warm zeewater. Soms helder zeewater zodat je kleine visjes kon zien zwemmen. Het verblijf ligt in een baai dus het uitzicht is op de andere kant van de baai met grote hotels waarvan sommige nog in aanbouw.

Weer:

Fantastisch. Elke dag 30 graden. Begin van de avond 27 graden en dan heel langzaam afkoelend.

’s-Middags komt er altijd een windje die het zelfs een beetje fris maakt als je uit het water komt.

In een woord fantastisch!!

patrick molenbeek, 21-3-2017

Het was de 2e keer(1e keer in November 2016) dat ik naar dit hotel bent geweest. En in November was ik al zeer tevreden, maar nu was er een uitstekend entertainment team(onderleiding van mr.Tulcay met entertainers Sofia, Jitka, Svetlana en tereza), die iedereen zowel overdag als avonds vermaakte.

Het eten was zeer gevarieerd, het warme buffet was ook echt warm en niet lauw.

Het management stond ook open voor alle vragen en opmerking en probeerde dingen ook voor je op te lossen.

Het personeel in het algemeen was zeer goed en spreken zeer goed engels.

Het personeel van de beachbar is geweldig, ze maakte het verblijf aan de bar voor iedereen een feest.

De kamers waren zeer schoon, werden elke dag schoon gemaakt en voorzien van nieuwe beddengoed ,handdoeken, flesjes water en de mini-bar(gratis) werd ook elke dag bijgevuld.

Met andere woorden echt een aanrader, ik ga zelf in oktober weer terug

Uitstekend

Dori, 20-2-2017

Het is een fantastich plek.

Ik was daar met mijn vrienden en we hadden all inclusive deal. dat is de beste optie.

het eten is heerlijk en je hebt heel veel keuzen.

je kan veel gezellige activiteiten doen. er zijn plekken waar je kan lekker uitrusten en plekken waar je kan veel plezier hebben en genoeg spellen.

Het entertainment team is echt de beste, vooral Svetlana, Tuncay en Sofia, echt aardige en gezellige mensen.

Bin Majid Beach Resort is de beste!

Love you guys!

Dank jullie wel voor alles!!

Lorela, 16-2-2017

Alles was perfect! We zijn met een groep van 6 gegaan. Wij hebben eigenlijk helemaal geen klacht over. Het personneel is heel aardig en vriendelijk. Ze hebben een entertainment team die altijd daar is om te hulpen. Het beste is om een all inclusive deal te nemen.

Er zijn 3 zwembadden, bij elke zwembad vind je een bar. Het eten is heerlijk en je hebt heel veel keuzen.

Het weer was heerlijk in februari, 23-29 graden.

Het was echt best vakantie ooit!

Wij willen Bin Majid Beach Resort van harte bedanken!

We zullen weer in november daar naartoe gaan!!

Socrates Dias, DOSM, 23-2-2017
Thank you for your positive comments, we are so glad to hear that you enjoyed your stay with us.We wish to welcome you back again at Bin Majid Beach Resort.

uitstekend resort

A.T DOGARU, 15-2-2017

Het is een zeer mooi resort waar u uw vacantion kunt besteden! We hebben hier de beste animatieteam (vooral Sofia, Svetlana en de heer D.J Tuncay.). Ze waren geweldig.

Alles is geweldig in dit resort, te beginnen met het eten, drinken, huis houden, etc en eindigend met het plezier dat je kunt vinden here.Ik echt willen terug kwam hier nog een keer op zijn minst (of misschien meer)

.Ik was vierden ook mijn verjaardag, en ik kreeg een zeer aangename verrassing van het animatieteam.

Echt mooi resort als je wilt om het te proberen.

Socrates Dias, DOSM, 23-2-2017
Thank you very much for your review, we always provide all our guests our best service to make their holiday memorable. We wish to welcome you back again at Bin Majid Beach Resort.

De hotelbus reed dagelijks naar de dichtstbijzijnde mall en 2x per week naar een mall verderop. Een taxi nemen is overigens ook niet duur. Het personeel is ontzettend vriendelijk en de schoonmakers hielden de kamer prima schoon. We hebben 2 excursies gedaan, eentje naar Dubai en eentje naar Khasab in Oman waar we tijdens een boottocht veel dolfijnen hebben gespot. Beide zeer de moeite waard. 's Avonds was er disco voor de jongeren, maar voor ouderen was er weinig te doen. Ook een fietsverhuur was leuk geweest om de omgeving ook eens per fiets te verkennen. Al met al toch een prima relaxte vakantie gehad.
Socrates Dias, DOSM, 15-2-2017
Thank you for your positive comments, we always provide all our guests our best service to make their holiday memorable, we wish to welcome you back again at Bin Majid Beach Resort

Heerlijk genoten!

Tom, 7-11-2016

Fantastisch hotel, een heerlijke week weg en het Oasis restaurant is een absolute aanrader!
Socrates Dias, DOSM, 16-11-2016

Thank you very much for your review. We have done our best to upgrade the Resort last year and still on going, we are happy to hear that you are very satisfied and enjoyed your stay.

We hope and look forward to welcome you again.

Geen aanrader!

Henk, 7-2-2016

Het resort is erg afgelegen, waardoor het niet makkelijk is om iets te ondernemen in de omgeving. Daarnaast staat binnen het resort de hele dag de muziek veel te hard aan. De overlast van muziek gaat door tot 2u s nachts. Erg vervelend als je eerder wil slapen. Ook het personeel begrijpt weinig van klantvriendelijkheid. Daarnaast is het resort niet erg mooi en niet wat je verwacht van een 4 sterren resort in de Verenigde Arabische Emiraten.
Socrates Dias, DOSM, 16-11-2016

First of all, allow me to apologize for the fact that we fell below your expectation. I have shared all of the comments you have highlighted with our team and ensure that it will be followed up accordingly to ensure we continue with our commitment to provide only the best services to our valued guests and hope we will welcome you back again in the near future

Niet te veel van verwachten.

Richard Duijn, 28-2-2015

Al met al een gedateerd afgelegen resort waar je geen hoge verwachtingen van moet hebben. Waar het personeel maar wat doet. Niet all inclusief boeken maar wel ontbijt en eten @ The mall iets verderop. Verder genieten van de zon. Ligt 90 km van het vliegveld.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel smartline Ras Al Khaimah Beach Resort (vh. Bin Majid Beach) in Ras Al Khaimah, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel smartline Ras Al Khaimah Beach Resort (vh. Bin Majid Beach) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel smartline Ras Al Khaimah Beach Resort (vh. Bin Majid Beach) scoort een 7.93 uit 10 op basis van 17 reviews.

Acties

Acties voor Hotel smartline Ras Al Khaimah Beach Resort (vh. Bin Majid Beach)

Onze bezoekers bekeken ook: