Hotel Hilton Ras Al Khaimah Resort & Spa

8.2Fantastisch

Ver. Arabische Emiraten, Ver. Arabische Emiraten, Ras Al Khaimah

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Ras Al Khaimah Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

17 reviews over Hotel Hilton Ras Al Khaimah Resort & Spa

• 2019
    8ten Have02-02-2019

Als vrouw niet doen. Als man...prima hotel !

Prachtig hotel waar je echt in de watten wordt gelegd. Kamer zijn ruim, schoon en mooi. Bij het buffet kan je ook prima terecht met voedsel allergieën. De kok maakt dat graag iets speciaals voor jou alleen klaar, zonder extra kosten. Als man zijnde zal je hier een top tijd hebben. Als vrouw zijnde kan je regelmatig totaal genegeerd worden. Alleen je man wordt gedag gezegd en tegen gesproken. Dat maakte dat ik me na een week in dit hotel ligt depressief begon te voelen en weer blij was naar Nederland te kunnen. In Dubai zelf heb je hier minder last van. De vrouwen zijn gekleed in alle kleuren van de regenboog en hun gezicht is niet bedekt. Hier wordt iedereen aangesproken en behandeld als mens.

Gereisd met partner in januari 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

9Anita Bruin05-01-2015

Super de luxe resort.

Geweldig resort. Maar kijk uit, er zijn 3 Hilton hotels in RAK. De Resort en Spa is de luxe. Hotel heeft 7 zwembaden, enorm grote kamers. Iets van 7 restaurants, een privéstrand en privébaai. Overal vriendelijk en behulpzaam personeel. Strand en zwembadbedden genoeg, zelfs met de drukke kerstbezetting. Ligt wat van de stad af maar er gaat een hotelshuttle en een taxi (in overvloed) naar de stad kost geen 3 euro. 2 winkelcentra dichtbij waar ook foodcourts in zitten. Wifi is aanwezig tot op in het zwembad en is nog van redelijke kwaliteit ook. Drankjes en eten zijn voor VAEbegrippen wat duur maar in de stad is het ook goed eten. Kamer met grote badkamer is prima. Perfecte grote bedden en een uitgebreide badkamer. Ontbijt, hoe gek kan je het maken....alles aanwezig en vers. Buffet vonden wij tegenvallen, wij eten liever in de stad. Prima fitnessfaciliteit. Veel mogelijkheden voor de kinderen om te chillen, te sporten en te spelen.

Gereisd met oudere kinderen in december 2014

• 8Sonja24-12-2012

Erg vriendelijk goede prijs kwaliteit verhouding beetje dateerd maar de verbouwing is op komst....

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 9Dennis11-03-2011

Heerlijke vakantie

Wij zaten zelf in het Hilton Ras al Khaimah (aan de Creek). Een gedateerd hotel, maar wel schoon. De service was goed en de kamer was groot genoeg voor ons. Zelf hadden we uitzicht over de Creek. Elke dag gingen shuttlebussen naar het grotere en mooiere Hilton Beach Resort. Dit was goed geregeld. Met een privéchauffeur (voor ongeveer € 110) een dagje naar Dubai geweest, was ongeveer een uurtje rijden vanuit Ras al Khaimah. Groot winkelcentrum (Manar Mall) in Ras al Khaimah, waar je wel even kunt vermaken. Al met al een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in maart 2011

• 9Miriam24-02-2011

Een aanrader!

Voor alle duidelijkheid: er is het Hilton Ras Al Khaimah hotel en het super gelegen Hilton Ras Al Khaimah Resort & Spa! Wel even een verschil. Wij logeerden van 17-23feb 2011 in een beach bungalow in het beach resort. Ligt pal aan zee, diverse zwembaden, diverse (goede) restaurants, een kids club enz. Alles wat een 5* hotel te bieden heeft. Over het algemeen goede service. In het hotel een Hertz auto geboekt en leuke dagtripjes gemaakt naar o.a. Musandam (Oman) en Khor Fakkan. Enige minpunt vonden wij het hoofd restaurant (druk) en dat een late check-out niet mogelijk was ondanks dat we HHonours member zijn.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

• 9BM23-01-2011

Goede service!

De ligging is iets minder, maar er zijn goede shuttle services geregeld vanuit het hotel, daarnaast zijn taxi's ook niet duur. TO maakte er een potje van, maar de hotelmedewerkers hebben echt heel erg hun best gedaan om dit zo goed mogelijk op te lossen. Heel goede services en de kamer was elke dag perfect!

Gereisd met partner in januari 2011

• 8amani12-06-2009

Zeer mooi, gastvrij, schoon hotel en land !

Wij hebben met ons gezin, kinderen van 4 en 6 jaar, 10 dagen gelogeerd in het Hilton Ras al Khaimah. Het was een bijzondere ervaring. Hotel schoon, zeer vriendelijke personeel, alles valt te regelen. In Ras al Khaimah wordt nog vollop gebouwd, pal naast het hotel komt een grote Shopping Mall. In deze malls kan men voor 20 euro (voor 4 pers) heerlijk avondeten + drinken. We mochten gratis gebruik maken van de faciliteiten van het (veel duurdere) Hilton Beach en Spa resorts, dit was vooral voor de kinderen fantastisch ! Veel zwembaden, een geweldige glijbaan (ook voor de kleintjes!) en kinderbad met overdekking. Gratis handdoekenservicee en volop bedjes bij het zwembad, komt ook omdat wij niet in het hoogseizoen waren, volgens de badmeester. Wij hebben (vanaf nederland) zelf een auto gehuurd. Dit is echt een aanrader, zeer goede wegen en goedkope brandstof ! Zelf 2 x naar Dubaï gereden, ligt op een anderhalf uur afstand. Dit was voor ons een unieke vakantie, echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

• 9Anoniem27-07-2008

Een heel fijn hotel

Een heel fijn hotel met prima service, je voelt je er echt gast. Fijne en ruime kamers. Meerdere zwembaden, al dan niet gekoeld (en da's best lekker als het echt warm is). Aan het het van 2008 zal een nieuw deel (hoogbouw, zie foto) geopend worden, maar onze kamer zo aan het strand beviel uitermate goed. Het restaurant is van zeer goede kwaliteit met ruim voldoende diversiteit. Bespaar niet op de paar laatste euro's en laat je rijden door een chauffeur. Dikke auto, niet zoeken naar een parkeerplaats, geen risico's en Dubai (de stad) is veels te groot om daar goed de weg te kunnen vinden. Het kost je omgerekend €10,- per uur. R.A.K. ligt op ca. 1.20 uur rijden van Dubai stad. Men is overigens hard bezig om in Dubai stad een uitgestrekte metroverbinding te realiseren. Wij vonden het zeer de moeite waard om het land en de mensen te leren kennen.

Gereisd met partner in juni 2008

• 10Patty27-04-2008

Begin maart in Hilton Spa & Beach resort geweest. Prachtige kamers in villa's in de tuin. In eerste instantie kamer boven gekregen maar toen we erom vroegen voor een kamer beneden (ivm kinderwagen) werd dit meteen geregeld. Vanaf ons terras liepen we zo het grote kinderbad in dat door een megaparasol constant in de schaduw lag. Vanaf ons terras ook uitzicht op zee (1 minuut lopen). Fantastisch ontbijt met een zee aan keus. De eerste avond in hotel gegeten (erg lekker) maar de avonden daarna met taxi naar shopping mall waar je goed kunt eten voor ongeveer 20 euro (2 volw & 2 kids), geen culinaire hoogstandjes maar wel funpark voor de kinderen. Echt een aanrader ook met kinderen.

Gereisd met familie in april 2008

• 9Miek26-03-2008

In februari 2008 geweest in het Beach Resort met 2 kinderen. Heerlijk gegeten, huis aan het strand (met dvd speler) Personeel doet alles om het naar je zin te maken. 4 zwembaden en speeltuintjes. Overal handdoeken te krijgen, ook in huis. Zelf auto huren en je kan overal naar toe. Vooral naar Dubai als je van winkelen houdt. Aquapark is ook leuk voor de kinderen.

Gereisd met familie in maart 2008

Hotel Hilton Ras Al Khaimah Resort & Spa info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen1

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Soort gerechtenBrasilian, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht