Hotel Hilton Al Hamra Beach & Golf Resort

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag31°23°
Hotel Hilton Al Hamra Beach & Golf Resort
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Al Hamra Beach & Golf Resort voor je op een rij gezet:

28 reviews over Hotel Hilton Al Hamra Beach & Golf Resort in het Nederlands

Rust, luxe en comfort

Echtpaar Grubbenvorst,
6-12-2018

Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Geen massahotel, hoofdgebouw drie etages en in tuinen aparte gebouwen met 4 / 6 hotelkamers. Wij hadden kamer op begane grond in hoofdgebouw. Gelegen aan eigen strand. Zeer schoon. Voor hotelbegrippen goede fitnessruimte. Twee verwarmde zwembaden. Bij het grootste duurt een rondje zwemmen twee minuten, het kleinere kleine anderhalve minuut. Goede en gevarieerde buffetmaaltijden voor ontbijt, lunch en diner.

Aanbevelenswaardig om all inclusive te nemen. De prijs voor alcohol in de VAE is buitensporig, een glas bier (0,5 liter kosten € 11,25).

Ca. 82 kilometer gelegen van terminal 1 Airport Dubai. Enkele reis per taxi ongeveer € 50,--. Dinsdag, woensdag en donderdag rijdt tegen kosteloze reservering een bus naar Dubai Mall. Vertrek 09.30 uur, vertrek retour 16.30. Daarmee is de ligging tussen Dubai, ruim 80 kilometer en de stad Ras al Khaimah ongeveer 20 kilometer niet ideaal als men vertier zoekt.

Gereisd met partner in november 2018

Ge-Wel-Dig

Claudia-hensen
5-10-2014

Wat een geweldige vakantie hebben wij gehad in dit hotel! wat een service echt geweldig! Gratis gebruik kunnen maken van wifi verschillende keren een maaltijd aangeboden gekregen (wij zaten op basis van logies en ontbijt) kamer upgrade gehad gratis zonder ergens om te vragen. Ontbijt was goed niet spectaculair. ik kan er niks anders van maken dat het echt Top Top Top was!

Gereisd met partner in mei 2014

Dit was te erg voor woorden.

Gdevries
28-2-2013

Hilton groep is bezig met een renovatie, maar kan de zaak eigenlijk beter sluiten, renoveren en personeel opleiden.

Klachten worden niet beantwoord,zelfs niet vanuit generaal management.

Dit is minder dan een ster.

Gereisd met vrienden in februari 2013

was ik er al maar weer

Barbara Vangenechten
24-10-2009

Begin oktober in Al Hamra geweest. Prachtig hotel. Nog nooit in zo'n luxe verbleven. Kamers werden 2 keer per dag gepoetst. Ontbijtbuffet met keuze uit alles wat je je maar kan inbeelden. Buffet bij middag-en avondeten ook heel lekker. Elke keer weer keuze uit zeker 4 soorten vis-en vleesgerechten, warme en koude groenten zodat je wel eens moest passen voor het verrukkelijke dessertenbuffet.

Personeel was heel vriendelijk en ook excursies boeken is geen enkel probleem. Soms was het wachten op andere gasten om op de gewenste dag de uitstap te maken maar met de juiste planning hebben we veel uitstappen gedaan: Dubai City Tour, dinner at Burj-al-arab, jeepsafari, vlucht van Dubai tot Ras-Al-Khaimah, RAK City Tour, met hotelbusje gaan shoppen, boottocht in Oman. Daarnaast was het zalig uitrusten op het strand onder de parasols en genieten van de warme zee.

Zo'n hotel heb ik nog nooit meegemaakt, was ik er al maar weer!

Gereisd met partner in oktober 2009

Geweldig

10-7-2009

Dit hotel ca 1 uur met de auto van Dubai , is prachtig. Een geweldige kamer in een villa , aangelegd in een prachtige tuin. Service uitstekend. Het eten , buiten de buffetvorm wat ook niet verkeerd was , in de specialiteiten restaurants was zeer goed. Ga hier zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in februari 2009

Wat een waardeloos hotel!!!

Em dat voor zo'n land. We hebben er echt een kater aan over gehouden.

Ik spreek uit ervaring omdat we 4 jaar gelden eveneens in dubai zijn geweest. Dit was werkelijk een wereld van verschil. We hadden net zo goed in een 3 sterren hotel in Turkeye kunne zitten. Er klopte werkelijk helemaal niets. Een avond was het eten zelfs op. We hebben veel gereisd maar dat hotel was echt super slecht

Gereisd met partner in maart 2009

kan nog veel verbeterd worden

vanryckeghem
22-2-2009

kamers in de villas aan zee goed

sommige dagen handdoeken tekort

geen badmantels geen pantoffels

kamers niet proper

hotel overboekt de hele tijd

niet zoals het moet zijn

Gereisd met vrienden in februari 2009
2008

nooit weer!!

Feenstra
24-12-2008

Slechte sevice!!

Arrogant gedrag van het personeel!!

Vooral de receptionisten!

Geen animatie voor de kids!!

De kamers zijn inderdaad te klein!!

We moesten de kamer precies om 12 uur verlaten!anders komen er kosten bij !!

Erg teleurgesteld

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

Nooit meer

mahmoudi
24-12-2008

Erg teleurgesteld!!

Slechte service!!

Vooral bij de receptie je wordt niet eens aagekeken,je voelt je niet welkom!!

Te lang gewacht voordat we een kamer kregen!!

(Omdat we te eisend waren)!volgens hun dan.We hebben een kamer met zeezicht geboekt en ik verwacht dat ook,sorry ik heb ervoor betaalt en ik wil niet zo maar ergns gedumpt te worden!

Zwembad te klein voor zo een hotel!!

De prijs van de drankjes erg overdreven!!

De dag van je vertrek wordt je letterlijk uit je kamer gegooid!

Erg onbeschoft hebben we dat ervaren!

Geen leuke herineringen overgehouden!

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

Hallo, Ik ben met mijn ouders en zusje voor 10 dagen op vakantie geweest ivm mijn ouders 30-jarige jubileum. Vanaf het eerste moment ging het fout, richting Al Hamra werd er door de begeleiding aangegeven dat het hotel was overgeboekt. We werden zomaar ergens anders gedropt(1 uur van het hotel)We mochten alleen gebruik maken van het ontbijt en de faciliteiten.Ieder ochtend dus met een busje heen en weer, begeleiding die er vandoor ging, omdat ze ons niet te woord wilde staan. De manager van het hotel die tijdens het gesprek wegloopt. Service was ontzettend slecht.Uiteindelijk via vele telefoontjes naar Nederland, een ander hotel gekregen tegen de grens van Oman!! We konden maar 1 dag naar Dubai gaan, omdat de rit 4 uur(heen en terug)duurde. Vakantie was dus één grote regelrechte RAMP! Het is geen reis die wij overdoen. En zeker niet naar Al Hamra.

Gereisd familie in april 2008

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Al Hamra Beach & Golf Resort in Ras Al Khaimah, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Al Hamra Beach & Golf Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.