Hotel Al Maha Desert Resort

• Airconditioning
  • Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

6 Reviews over Al Maha Desert Resort

• 9veld.can16-05-2010

Niet voor 14 dagen

Afgelopen Mei 2010 hier geweest. Komt voornamelijk omdat een kennis van ons hier werkt. (heeft zijn voordelen) Hier kom je voor de rust! Verwacht dus geen standaard hotel. Verwacht wel alle luxe van een prive suite met prive zwembad en een zeer fijne bediening. Geniet van de natuur als je uitkijkt over de woestijnvlakte bij je suite (liggend in je zwembad) of tijdens het dinner. De dieren drinken aan je zwembad. Na 3 nachten is het genoeg. (te rustig) Ruime kamers, ruime volledige badkamer. Ach eigenlijk alles wat je wenst. Er staat zelfs een schilders-ezel met olieverf voor je klaar. Nespresso app. op je kamer. Indien gewenst laat je het ontbijt en dinner serveren op je prive terras en zie je de avondzon zakken. Maak een tocht door de woestijn en ziet de dieren aan je voorbij trekken. Echte luxe met de nadruk op rust. Je ziet niet vaak iemand (alleen in main building) Kamelentocht kan ook. Hier kom je om het drukke Dubai te ontvluchten en om te ontstressen! One of a kind!

• 10Safa23-01-2010

Stukje hemel op aarde

Wat prachtig om hier wakker te worden! ben hier in oktober geweest en hier overnachten is zeker het geld waard. De kamers zijn zeer ruim en vooral de privacy is erg prettig als je er al een aantal dagen in dubai hebt opzitten. De badkamer is aardig groot en het prive zwembad super ! Je zit wel midden in de woestijn dus veel valt er niet te doen op een super jeepsafari na.. Ik verbleef hier 3 nachten gecombineerd met een vakantie in dubai, En dat vond ik precies goed...

• 10Mirjam06-06-2008

Wij hebben slechts vier nachten in dit hotel doorgebracht, omdat we bang waren dat de afgelegen ligging zou kunnen vervelen. Maar de service en atmosfeer in het Al Maha Desort Resort is zo grandioos dat we er graag een hele week gebleven zouden zijn. Uitsluitend geschikt voor mensen die rust zoeken in een bijzondere omgeving.

• 10Tom Verkant17-09-2007

Als het budget geen probleem is mag u over dit hotel niet twijfelen. Wij zijn 14 dagen naar dubai geweest en hebben dit hotel er voor 3 nachten tussenin genomen. Wij hadden een beetje schrik voor de pure afzondering van de kamer villa's maar dit was een unieke heerlijke ervaring. De locatie en het eten is niet te beschrijven goed. ook de animatie was overwacht leuk. Dit hotel vergeet je nooit

• 10Ralph16-11-2006

Heel mooi aangelegd resort, midden in de woestijn! Nog 'iets' warmer dan aan de kust. Prachtig landschap en schitterende bungalows (vooral dat prive zwembad!). Wel duur maar zeker de moeite waard om een paar nachten te verblijven!

• 9Anja14-12-2005

Een heerlijke resort waar men geheel relaxed kan bijkomen. Prachtig aangelegd, prachtige suite met een adembenemend uitzicht.

Hotel Al Maha Desert Resort info

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

• TweepersoonsbedBeschikbaar
  • Thee-KoffiezetapparaatBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)

Meals