Hotel The Oceanic

We hebben een aantal aanbieders voor The Oceanic voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel The Oceanic in het Nederlands

Beter dan Egypte!

Limbo
18-2-2016

Prima hotel. Afstand tot DXB 1,5 uur in de nacht. Kamers klein maar voldoende. Flatscreen met ARD en ZDF. Minibar en koffiefaciliteiten. Ontbijt prima, lekker labneh en omeletten. Diner grotendeels internationaal en deels Arabisch. Kon warmer. Ook spaghettihoek, soms wokhoek. Russen en Duitsers maar ook locals. Op dinsdag meert een cruiseship aan, dan loopt alles over. Ook op woensdag, dan komt er een bus aan met tijdelijke gasten. Om 16.00 uur is dan weer alles rustig. Tot vrijdagochtend, dan komen de locals met kinderen en nannies. Dan is er van alles te beleven...

Water op kamer en tijdens diner gratis.

Zwembad echt mooi, jammer dat het zo ondiep is. Strand zuiver.

Doorgaans vriendelijke medewerkers. Maar ook boeren ertussen.

Animatie nauwelijks, bij het dinner zingen wat Russen. Ook internationale liedjes. Zo kregen we nog een kerstlied te horen, in het Engels, dat snapten ze dus niet.

Het weer was fantastisch, hebben wel geluk gehad want februari is de regenmaand.

Goedkope drankjes bij Al Shabab, zaakje bij tankstation.

KFC tegenover het hotel, iets meer verderop Pizzahut en hamburgertent.

Een aanrader dus!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Oceanic in Khorfakkan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Oceanic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Oceanic scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.