Hotel Sandy Beach Resort

Hotel aan zeeWeer vandaag38°28°

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Sandy Beach Resort voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Sandy Beach Resort in het Nederlands

beslist geen 4 sterren

eric
6-1-2009

Sandy beach resort is eigenlijk geen hotel maar resort met kamers en kleine huisjes. De sfeer heeft meer van een camping dan een resort. In de tuinen wordt gebarbecue-ed en op de kamers is een kitchenette dus de meeste gasten regelen eigen catering. De eetgelegenheden zijn op fast-food/pizzeria niveau. De kamer is eenvoudig, erg gehorig, verlicht met een paar spaarlampen, minimaal warm water om te douchen maar wel schoon. Toezicht op misgedrag van (russische) gasten is afwezig.

Op 31 december betaalden we AED 900 ex ontbijt/tax en dat is veel te veel. Duiken-centrum is ook matig. Helaas wordt de kust geteisterd door de "red alge" waardoor het zicht erg slecht is. Kortom een eenvoudig en kindvriendelijk onderkomen en het kan zich in geen enkel opzicht meten met de genomineerde resorts aan deze kust.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sandy Beach Resort in Khorfakkan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sandy Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.