Hotel Jal Fujairah Resort & Spa

8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Jal Fujairah Resort & Spa voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Jal Fujairah Resort & Spa in het Nederlands

zon,zee,strand en lekker eten

peter en marina
22-3-2009

Wij hebben genoten van dit rustig verlof na 3 nachten Dubai.

Hotel is niet mooi aan de voorkant.

De kamers en strand zijn heel mooi.

Wij raden ook aan om de all-inclusive te nemen die is veel beter dan in de brochure is beschreven.De dranken zijn anders wel duur.

De koffie de wijn het eten is lekker.

Al het personeel is heel vriendelijk en staan altijd klaar om te helpen.

2008

Een paradijs!

Caroline van Rijn
21-10-2008

Wij hebben zeer genoten van dit hotel. Omdat Jal nu bijna 2 jaar bestaat is alles netjes af. Zeer vriendelijke personeel. Ontbijt overtreft alles wat ik tot nu toe heb gezien in de wereld!Mooi strand en zwembaden. prima snorkel plek heb zelf zee schilpadden gezien. Kamer zeer luxe.

Prima lokatie dichtbij Dibba, een klein plaatje waar je goed lokaal kan eten voor 5 euro per persoon en ook je handen laten doen met henna.

2007

een mooi resort wel wat afgelegen en nog lang niet af.Heel vriendelijk behulpzaam verzorging.Ik denk geweldig voor kleine kinderen want ik heb er een heleboel gezien maar niet een gehoord.Het enige minpuntje was dat er niet voor onze derde werd gezorgd,geen stoel op het balcon geen extra handoeken,badslippers,badjas koffie,of thee wel als je er elka dag om vroeg.terwijl we toch voor drie personen betaald hadden. Maar al met al voor herhaling vatbaar.

Gloednieuw resort aan fantastisch strand en met geweldige faciliteiten. Prachtige kamers en appartementen, heerlijke á la carte restaurants. Ligt wel wat afgelegen, het nabije Dibba is niet echt wat je een mondaine plek zou kunnen noemen. Er zijn echter mooie tripjes te maken, uiteraard naar Dubai, maar ook Fujairah-stad, Khorfakkan en Ras al Khaimah zijn de moeite waard om te bezoeken. Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Wel kan de service nog wat gestroomlijnd worden, maar daar wordt hard aan gewerkt. Een aanrader voor mensen die van strand, zee, mooi weer en luxe houden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jal Fujairah Resort & Spa in Khorfakkan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jal Fujairah Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.