Hotel Premier Inn Dubai Investments Park

Hotel Premier Inn Dubai Investments Park

We hebben een aantal aanbieders voor Premier Inn Dubai Investments Park voor je op een rij gezet:

FTI Reizen
FTI Reizen

1 review over Hotel Premier Inn Dubai Investments Park in het Nederlands

Uitstekend hotel

Jenny van den Bergh
2-11-2013

Luxe kamers en de bediening is werkelijk fantastisch, geen moeite is teveel. Helaas wat ver weg van het centrum en strand maar er rijden gratis shuttle busjes.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Afstand tot strand> 10 km
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelBiljart
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premier Inn Dubai Investments Park in Ghantoot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premier Inn Dubai Investments Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.