Hotel Le Meridien Al Aqah Beach Resort

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag34°25°
Hotel Le Meridien Al Aqah Beach Resort
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Le Meridien Al Aqah Beach Resort voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Le Meridien Al Aqah Beach Resort in het Nederlands

Heerlijke plek

Eva
11-2-2017

Goed hotel. 2u rijden vanaf DBX vliegveld. Buffet is oke. Aanrader om elke avond te eten in de a la cart restaurants.

Echt verwennerij

Josephine
17-10-2015

Eten ongelofelijk van krab, kreeft naar sushi en sashimi.

Kamers groot met inloopkast waar de kluis zich bevindt.

Groot zwembad met toezicht, toezicht ook op strand.

Prima a la carte restaurants met heerlijke biefstuk bij het grillrestaurant Gonu aan zee.

Minpuntje: 1.40 uur transfer van en naar Dubai. Hotel regelt verschillende keer een shuttle.

Vriendelijk personeel wat er ook echt lol in heeft om het de gast naar de zin te maken.

5 sterren waard

drbk_w
27-2-2011

Dit hotel is absoluut 5 sterren waard. Met name de bediening is voortreffelijk.

Op de lokatie zelf is niet veel te beleven maar dat wisten we vooraf. Dit was vooral om te relaxen. Dubai ligt op ongeveer anderhalf uur rijden.

De kinderen hebben genoten van het snorkelen (temp water in okt 30graden C) We hebben ook nog gesnokeld met waterschildpadden (animal planet gevoel!!!)

2007

Super hotel in prachtige omgeving

Jana Vanourkova
20-10-2007

Super hotel in prachtige omgeving. Om de arabische dorpjes en steden te kunnen bezoeken, is hier een eigen auto noodzakelijk. In de nabije Sandy beach is een islandje , waar ik met 5 kleinere (ca 1-2 m) haaien elke ochtend zwom (snorkelde). Duiken via Sandy Beach motel. Leuk strand, beter, dan aan de kant van Dubai. Grote schilpadden in water, grote scholen vis.

Gelukkig is dit lux hotel niet echt voor kinderen.

Wij waren hier in april 2007

Paul en Michele
9-5-2007

Wij waren hier in april 2007. Wij vonden het een erg mooi hotel. Kamers waren schoon en behoorlijk ruim. Prachtig zwembad, met leuke buitenbar. Fijne ligbedden. Het hotel ligt echt in het niets.

Geen plaatsje in de buurt. Dus 's avonds in het visrestaurant van het hotel gegeten. Prima. Ontbijt heerlijk.Houd er rekening mee dat het nu in april al 40 graden was! Geen aanrader voor de maanden juni/juli/augustus dus!

2006

Op één a twee uurtjes met de auto vanuit Dubai ligt dit 5 sterren hotel een beetje in de middle of nowhere aan de Indische Oceaan. Goed geschikt voor een paar dagen voordelig uitrusten en van de zon genieten. Het eten (buffet en een paar restaurants) is minder dan je o.b.v. het 5 sterren predicaat zou verwachten. Neem geen kamer boven het restaurant. Het geknars en gepiep van het stoelen schuiven in het rstaurant dringt dan diep in je kamer door. De medische verzorging is goed. Ik had op zeker moment een bloedneus en kreeg van de Sri-Lankaanse huisverpleegster daarvoor bijna een complete medische check-up (gratis nog wel).

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Meridien Al Aqah Beach Resort in Fujairah, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Meridien Al Aqah Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.