Hotel Hilton Fujairah

8.7Fantastisch

Ver. Arabische Emiraten, Ver. Arabische Emiraten, Fujairah

Op vakantie geweest naar Hilton Fujairah?

8.7Fantastisch

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

7 reviews over Hotel Hilton Fujairah

• 8Bakker08-11-2013

Erg leuk. Wel heel anders dan Abu Dhabi en Dubai

Strand is super bij dit hotel(niet openbaar). Het strand voor openbaar gebruik is erg slecht en vies. Maar daar heb je geen last van. De omgeving is erg mooi met de bergen en de zee echt super. Eten is echt van hoge kwaliteit en de service is echt helemaal top. Kamers erg goed en schoon.

Super goed hotel om lekker bij te komen.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 8Ilja121-01-2013

Aan te bevelen (met wat kanttekeningen...)

In kerstperiode 2012 verbleven we in dit Hilton hotel. NL eigenaar, veel stagiaires van de NL hotelschole;, we voelden ons direct thuis ;-). We kregen 1 vd family rooms grenzend aan het terras vh restaurant, en met open deur hoorden we de branding op nog geen 50 meter afstand. Hiermee hadden we het getroffen, want het scheelt in dit hotel nogal welke kamer je krijgt. ALhoewel we het vreemd vonden dat we 8 keer een klacht indienden dat het personeel al om 6.00 aan de kant van de kamers het restaurant begon schoon te maken (waarom niet simpel aan de andere kant beginnen?) en hier eigenlijk niets aan veranderde, kunnen we toch niet zeggen, dat het ons verblijf erg negatief heeft beinvloed. De manager is super en rent de hele dag door het resort om alles te regelen, het ontbijt is subliem, het was niet al te druk, dus geen gezeur met bezette ligbedden, en onze kamer was prima. Bovendien is Fujairah een gezellg stadje, en zeer geschikt voor tochten in de omgeving.

Gereisd met partner in december 2012

• 10John en Nelleke05-12-2012

Kan niet beter!!!

Wat hebben wij een super week mogen beleven in het Hilton Fujairah. Bij de receptie werden we enorm gastvrij ontvangen, kregen gelijk een drankje aangeboden en werden in onze eigen taal te woord gestaan door Stephanie. De koffers waren in een mum van tijd op onze kamer en daar troffen we de meest geweldige towel arrangements, badjassen en slippers, wijn en fruit en andere kleine attenties aan. De kamer was super schoon en handdoeken werden zowel overdag als 's avonds verschoond (heel erg bedankt housekeeping team!). Ook het personeel in de restaurants en de pub was zeer vriendelijk. Wij komen zeker terug.

Gereisd met vrienden in november 2012

• 9miek30-01-2010

prima hotel

Heerlijk hotel. Boek vooral een chaletje ! Aan het strand voor de kids een springkussen.

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 0G.Hooglugt19-11-2009

super relaxed

Hilton Fujairha is een zalige plek om te relaxen, prachtige tuin, zeer rustig strand, lekker eten en prachtige suite's . Echt een aanrader om lekker te relaxen na het levendige Dubai.

Gereisd met partner in november 2008

• 8sanne08-06-2006

hallo, ik woon in fujairah tegenover en heb er ook gezwommen en zelfs een keer geslapen. het ziet er van de buitenkant schitterend uit en de service is goed. alleen het schoonmaken is minder, en het mag opgeknapt worden het word een beetje oude glorie. het is niet om u kritiek op te leveren. ;) verder vind ik het ene prachtige ligging bij het strand alleen de kamers en het personeel voor schoonmaak

Gereisd in juni 2006

• 9Arthur Cox08-05-2005

Een super hotel waar, door de houding van het complete personeel, de vriendelijkheid van af straalt. Je kunt hier rustig maanden verblijven! Eten is uitstekend, mede door de zeer ruime keus voor zowel ontbijt, lunch als dinner. Elke avond is er wel een thema. Kamers worden goed bijgehouden en op vragen wordt alert gereageerd. Mogelijkheden om zoweel binnen als buiten te eten en er is ook nog een mogelijkheid om langs het eigen strand te eten.

Gereisd in mei 2005

Hotel Hilton Fujairah info