We hebben een aantal aanbieders voor Dubai voor je op een rij gezet:

Dagen regen244200000002

Reviews over Dubai

Alberts
    14-9-2019

Het is een unieke ervaring. In de zomer (zelfs in september) is het ondoenlijk heet. Zelfs het zeewater is 40 graden. Eigenlijk niet te doen. Te warm om iets te ondernemen. Zelfs in de avond is het niet koeler. Dat is het enige minpuntje. Je kunt hier rustig een taxi nemen. Wel prijs van tevoren afspreken. Erg vriendelijke mensen hier.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Burj kalifa groot groter grootst

Sebastiaan
    29-7-2019

Meerdere keren in de Verenigde Arabische Emiraten geweest om iemand te bezoeken en natuurlijk ook uitstapjes gemaakt. Persoonlijk houd ik ervan om te voet een stad te verkennen, maar doordat Dubai en Abu Dhabi zo groot en uitgestrekt zijn, moest ik overal met de taxi naartoe. Overigens niet erg ivm de hitte overdag. De Moskee in Abu Dhabi is indrukwekkend, net als de Burj Khalifa. Er is niet echt een centrum om te winkelen maar wel genoeg mooie malls, waar de airco goed staat te draaien. Ook leuk om een trip te boeken door de woestijnen. Dat is vaak 's middags wanneer de zon begint te zakken en het beter uit te houden is buiten.

Gereisd Met partner in mei 2017

Om nooit meer te vergeten

Erik Verduyn
    14-6-2019

Tot in de puntjes verzorgd van bij het vertrek op Zaventem tot bij onze terug komst . Maar ook de gidsen ter plaatse waren super( en de gekozen hotels dat is 10/10 . Wij vielen van de ene verassing in de andere en met een afsluiter in het Armani Hotel restaurant was onze reis compleet .

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch en voor herhaling vatbaar🎉🎉

Silvana Bhikhie
    24-4-2019

Mijn eerste keer op vakantie naar Dubai was in 2010. In maart 2019 zijn we met een klein groep voor 11 dagen in Dubai op vakantie geweest. Ik moet zeggen dat in al die jaren er zoveel is verandert. Dubai is een land dat enorm veel te beleven is. Je kunt er overal heerlijk eten, wandelen, shoppen, stappen, de sfeer is uitstekend, het is daar veilig, er is genoeg te zien en te doen. Kortom je kunt het zo goedkoop of zo duur maken, zoals jezelf wilt. Met het openbaar vervoer of hop on hop off bus kun je enorm veel bezienswaardigheden/attracties bezichtigen of je neemt een taxi. Daarnaast kun je ook cruisen, wij hadden een cruise voor 7 dagen met het MSC Splendida geboekt via touroperator. Opstapplaats was in Dubai (port of Rashid) vaarroute: Abu Dhabi, Sir Basi Island, Oman en Khasab. Ik ben echt tot rust gekomen tijdens de cruise. Op de terugweg naar Nederland had ik nog last van de fijne vakantie gevoel. Ik wil er zeker weer naartoe...

Gereisd Met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig i love iT

Meryem
    21-4-2019

Het is niet zo duur als lijkt sommige dingen wel uiteraard maar je kan ook goedkoop hotel vinden en goedkoop uit eten in restaurantjes er is over al arco dus is niet zo heel heet heerlijk strand en mooie winkels maar ook dagje in de bergen of Sahara is iets wat je mee gemaakt moet hebben en s avonds tot laat nog buiten eten omdat zo lekker weer is

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2018
Dubai scoort een 8,5 uit 10, op basis van 517 reviews