We hebben een aantal aanbieders voor Dubai voor je op een rij gezet:

vakanties Dubai

We hebben een aantal aanbieders voor Dubai voor je op een rij gezet:

Reviews over Dubai

Een vakantie om nooit te vergeten Geweldig

Mohamed,
    16-4-2019

Van 31 maart 2019 tot 13 april 2019 gelogeerd in het AL Khoory Atrium Hotel, zeer goede accommedatie in Dubai. Vlak bij de Mall of Emirates, en de metro. We hadden zelfs 2 jarigen in ons groepje, dat het team van de housekeeping het zelfs niet ontgaan is. Zij hadden namelijk de kamers helemaal Geweldig versiert en een heerlijke taart op de kamer klaargezet. Zo gaaf. Naast al dit moois hebben we natuurlijk via touroperator de boeking gedaan. En hadden hier geen minuut spijt van, snelle boeking voor een goede prijsknaller. We hebben een heleboel parken bezocht zoals Miracle Garden, Glibal Village, Bollywood parks, Legoland, Dubai Dolfinarium, the Dubai fountain en Al's afsluiter een cruisedinner gedaan met een yacht van Dutch Oriental incusief 2 uur varen. Kortom veel gedaan en gezien.

Gereisd met vrienden in maart 2019

fantastisch

fam schaap,
    15-4-2019

Dubai is geweldig alles is zo groots en mooi en iedereen is zo vriendelijk. Niks is te gek in Dubai, wil je je eigen echt een sheik of prinses voelen dan moet je echt een keer naar deze geweldige mooie stad gaan.

Gereisd met vrienden in december 2018

Geweldig echt aan te raden

Jolande,
    23-3-2019

Aardige bemanning , genoeg keus uit de buffetten , heerlijk gegeten ,mooie comfort balkonhut . Voor 3 personenbeetje krap balkon Zeer proffesionele optredens van de zangers ,zangeressen, dansers Live band Goed georganiseerd boek geen excursie aan boord veel te duur , is zelf goed te doen met taxi Alle bezette ligbedden met handdoeken zonder passagiers erop!!

Gereisd met vrienden in maart 2019

Zeker voor herhaling(en) vatbaar!

tani geukens,
    12-2-2019

Je kunt er maar een paar maanden per jaar aangenaam verpozen buiten de hitte, zo van november tot februari, buiten die tijd is het boven de 35 graden. De lokale bevolking is behulpzaam maar sturen je graag precies de verkeerde kant op, vreemd. Iedereen kan Engels met elkaar praten, wel prettig. Goedkoop eten en drinken kun je in de vele tentjes van Pakistani's en Indiërs. Koop wel een soort OV kaart als je met het openbaar vervoer reist, die kost een paar euro, je zet er een bedrag op dat je nodig denkt te hebben en je kunt er vijf jaar plezier van hebben! Ben nu drie keer in Dubai geweest maar ga weer terug!

Gereisd alleenreizend in december 2018

Was Super en veel gezien.

J. Wijn,
    11-1-2019

Zijn met A380 van schiphol nr Dubai gevlogen mooi en groot toestel service aan boord super . Toen cruise gemaakt. Van 10 dagen. Was daar van 1975 tot 1983 . Met vrachtwagen regelmatig naar toe gereden. Wilde alles nog eens terug zien . Veel gezien. Indruk op My gemaakt. Wat een rijkdom.

Gereisd met vrienden in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Dubai scoort een 8,4 uit 10, op basis van 506 reviews