Aparthotel
FamiliehotelWeer vandaag37°27°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Two Seasons Hotel & Apartments voor je op een rij gezet:

4 reviews over Aparthotel Two Seasons Hotel & Apartments in het Nederlands

Schitterend

Keizer
21-3-2019

Prima hotel. Wel vuile ramen aan de buitenkant. Lastig met foto,s maken. Wel te begrijpen wij hadden een kamer op de 37ste verdieping

Gereisd Met partner in maart 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Hele goede prijs/kwaliteitsverhouding

Luuk
3-4-2018

Prachtig gelegen, 50 meter vanaf Metro, hotel prima, wordt nu wat opgeknapt, maar was al goed! Heerlijk ontbijt en goede service. Groot zwembad op de 8e verdieping, met uitzicht naar zee!

Gereisd Met partner in maart 2018

Prettig

Tiny
27-7-2017

Fijn apart hotel met een goed restaurant en een heel fijn zwembad. Er ontbreekt aan niets winkeltje voor levensmiddelen kapper juwelier en geld wisselen

Gereisd Met oudere kinderen in december 2015

luxe en schoon hotel

gerrit brandsma
6-10-2011

Goede ligging ligt naast metro station en je kan alle kanten op ook met goedkope taxi's (ligt wel centraal), mooie kamers met goede airco en zeer goede bedden is zelfs een wasmaschine aanwezig, goed eten wij hadden halfpensioen ochtend ontbijt goed en avond eten elke dag een ander thema en goed , vriendelijk personeel en alles zeer schoon.Drinken is niet duur wat men wel zou verwachten Ligt wel naast drukke weg maar is niet storend. Vlakbij pin automaat en supermarkt. Onder hotel paar eet-tentjes. Lekker zwembad niet te groot maar voldoende.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2011

• RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand15 minuten met de auto, 6 km, > 20 minuten lopen

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Fast food, Glutenvrij, Italiaans, Lunchpakketten, Steaks, Sushi, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Two Seasons Hotel & Apartments in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Two Seasons Hotel & Apartments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.