Hotel The Fairmont Dubai

Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag30°22°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor The Fairmont Dubai voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel The Fairmont Dubai in het Nederlands

zeer prettig verblijf gunstige locatie

Karin
28-10-2016

Ontbijtbuffet is zeer gevarieerd en nette service van bediening.

Kamer is schoon, zeer ruim en een goede bedden. Badkamer zeer ruim uitgerust met bad en douche.

Elke dag vers water op de kamer bij de prijs inbegrepen.

Shuttle service is een perfecte manier om de Dubai mall en the kite beach te bezoeken. Een zeer vriendelijke chauffeur met luxe auto max 6 pers. Tevens op de heen als terugreis wordt er een flesje water voor je geregeld.

Personeel is erg behulpzaam en doet er alles aan om het je naar de zin te maken.

Zwembaden zijn gelegen op de 9e etage met uitzicht over de stad m.n in de avond is het heerlijk om hier gebruik van te maken en te genieten van het uitzicht.

Zeker een aanrader voor een vakantie in Dubai ligt zeer centraal met een metrostation voor de deur.

2005

In december 2004 in dit hotel geweest

Anita
28-1-2005

In december 2004 in dit hotel geweest.

Zeer goed hotel met supersupersupervriendelijk personeel! Het restaurant Spectrum on One is ook eer goed. Het is een stadshotel, dus het niet aan het strand. Daardoor lekker centraal en zit je niet in een bouwput, zoals zoveel strandhotels. Als je naar het strand wilt, dan kun je met een shuttle-verbinding naar het Meridien Mina Seyaha hotel, waar overigens wel vrij veel bouwwerkzaamheden in de buurt zijn. Verder is dit hotel echt een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Fairmont Dubai in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Fairmont Dubai zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.