Hotel Tamani Marina

3 reviews over Hotel Tamani Marina in het Nederlands

Grote kamer(s) prachtig uitzicht

Martijn
9-3-2012

Pick up via het hotel geregeld en na aankomst midden in de nacht stond er een verrassing te wachten. Onze kamer bestond uit een wwonkamer, eetkamer, keuken, kleine slaapkamer, maids room en master bedroom. We konden verstoppertje spelen. Iedere dag schoonmaak, zwembad binnen en buiten. Maar helaas geen alcohol in of rond om het hotel te krijgen

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

Goed hotel met mooi uitzicht

Mirjam
4-1-2012

Wij zaten op de 42ste verdieping en keken uit over de stad. Er wordt in Dubai nog veel gebouwd en stoepen kennen ze er nog niet echt! De taxi's zijn inderdaad erg goedkoop. Het strand is lastig te bereiken maar er is een shuttle service die naar Atlantis gaat, naar Jumeirah Beach park (op maandag alleen voor vrouwen en kinderen!) naar Mall of the Emirates en naar een outlet. Een mooi strand vind je ook naast de Burj al Arab. Wij zijn ook een dag naar Ferrari world geweest en naar het formule 1 circuit. Is met een taxi prima te doen en de kosten vallen mee. De hotelkamers zien er netjes uit alleen is de schoonmaak niet heel uitgebreid maar verder totaal geen klachten. Vanaf het hotel ben je zo bij de Marina en met een taxi ben je ook zo bij de Jumeirah walk waar je naar het strand kunt en uit eten kunt gaan. Burj Khalifa zou ik van tevoren kaartjes voor kopen. Toen wij er waren was het al voor een week uitverkocht. Dubai was bijzonder om een keer gezien te hebben!

Gereisd met partner in december 2011

Grote kamers, goede locatie

Margje
24-2-2011

Het hotel ligt op loopafstand van de Marina, een hele leuke haven met boulevard vol leuke restaurantjes. Het ligt vlakbij het strand, maar is lastig te voet te bereiken. Met een taxi maar een paar minuten en taxis zijn spotgoedkoop. We hadden 2 grote slaapkamers, 4 (!) toiletten, 2 badkamers, een ruime keuken en woonkamer. De keuken was echter van bijna niks voorzien. Alleen 3 glazen en 4 bordjes en wat bestek. Wel een vaatwasser, magnetron en oven.Ik bedoel dus geen potten en pannen) Denk wel dat als je het vraagt, ze het gelijk komen brengen. Dat was nl. het geval toen ik een fohn en adaptor vroeg. Het buitenbad was toen wij er waren (feb) te koud, nl. 12 graden. De kinderen vonden het binnenbad heel leuk.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Feb 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We hebben een aantal aanbieders voor Tamani Marina voor je op een rij gezet:

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• KinderopvangOp aanvraag

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• BuitensportenGolfbanen
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tamani Marina in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tamani Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.