Hotel Swisshotel Al Ghurair

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Swisshotel Al Ghurair voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Swisshotel Al Ghurair

• 9Henk Elzer14-05-2019

fantastisch

warmte buiten het hotels in mei ca. 34Cel.

Met vrienden

• 8familie Janssens10-05-2019

Dubai is een echte ervaring !

SUPER verlof , alles goed geregeld , en een heel fijn hotel in het oude centrum van Dubai , minpunt , de beloofde grote kamer voor 3 personen van 40m²was meer dan gehalveerd en met het extra bed dat werd aangevoerd echt wel nipt !! Mijn zoon van 175cm lag in een veel te klein en heel hard bed van 180 cm. Spijtig , wij hebben voor hem evenveel betaald voor deze reis , maar niet de zelfde service van een 5* gekregen !!!

Met oudere kinderen

• 9Tobydepoby19-03-2019

Fantastisch in alle opzichten!

Het hotel is erg goed! We kunnen dit dan ook aanbevelen aan iedereen. Het is dichtbij de Dubai Creek. Daar kan je de RTA abra nemen naar de Old souk. Of je kan gebruik maken van de metro. Het personeel in het hotel is erg vriendelijk, niets is teveel. Als je iets vraagt, dan helpen ze. Ze zijn geïnteresseerd in je en geven antwoord als je wat vraagt. Het eten in het restaurant is excellent! Niet alleen het ontbijt (met voor ieders wat wils), maar zeker het diner is aan te raden. Vers eten, warm aan tafel en goede producten. De kamer is schoon en groot. Mooie badkamer met een groot bad! Op de kamer staat een Nespresso apparaat, dus je kan heerlijk koffie maken. We verbleven op de 15e verdieping, waardoor we een prachtig uitzicht hadden. Het hotel is schoon, veel parkeerplaatsen, een mall onder het hotel. Genoeg winkels dus. Het hotel heeft 2 zwembaden met een badmeester die er de hele dag staat. Ook de fitnessruimte is goed uitgerust.

Met jonge kinderen

• 2018
    9Carin31-12-2018

Geweldig

Heerlijk hotel met heel aardig behulpzaam personeel. Gezellig in kerststemming

• 9Fam weber11-12-2018

Heerlijk hotel voor stedentrip Dubai

Prima hotel, dicht bij de luchthaven . Het hotel ligt in het oude gedeelte van Dubai en heeft een prima ligging, als uitvalsbasis om de stad te verkennen. Hop onhop of bus stopt voor de deur en dicht bij de metro.

Met vrienden

• 9Adriaan23-11-2018

Geweldig.

Prachtig, schoon hotel. Vriendelijk personeel, niets is te veel, alles is mogelijk. Enige nadeel is dat het in het oude gedeelte van dubai ligt, tevens een groot voordeel dat het dichtbij het vliegveld ligt.

• 10Marina En Peter29-09-2018

Excelent

Super aardig personeel hele schone kamer prima eten

• 2017
    9Robert20-10-2017

Zeer goed hotel

Prima hotel met heerlijk ontbijt, lunch en diner. Alles buffet, maar wel topkwaliteit. Voor Dubai begrippen aantrekkelijk geprijsd hotel. 1 klein nadeel is het zwembad. Klein en na 12.00 uur geen zon meer bij het zwembad.

Met oudere kinderen

• 10Teun19-04-2017

Fantastisch hotel

Fantastische. Hotel. Die zijn 5 sterren zeker meer dan waard zijn. Mensen zijn allemaal behulpzaam en aardig. Niets is hun teveel. Ruime nette kamers met alles erop en eraan. Eten is prima alle dagen weer iets anders en voor iedereen wat wils. Kortom heb met mijn partner genoten van de gastvrijheid van dit hotel.. Een klein smetje op deze reis dat ik daar bij een fontein show de legeonnella bacterie heb opgelopen en een zware longontsteking. Nu ik weer thuis ben hoor ik dat het daar een uitbraak is geweest van deze bacterie.

• 10Cornelis Kloppenburg12-02-2017

Daar moet u geweest zijn

Als je echt vijf sterren comfort en luxe wil, genieten van een internationaal ontbijt of zeer gevarieerd diner bereid door top koks, vooraf of na een dag plezier in Dubai, dan moet u dit hotel boeken. Het hele personeel, geen enkele uitgezonderd maakt het verblijf in dit hotel tot nooit meer te vergeten. Alles tot in de puntjes geregeld. Een mooie kamer, twee zwembaden, lobby met een uitstekende koffie bar. Op vijf minuten afstand van de metro welke verbinding heeft met alle voor bezoekers van Dubai zo belangrijke plaatsen. Alles in het hotel brandje schoon dus ook de kamer. Hoe groot het hotel ook is, er wordt door het restaurant personeel altijd voor gezorgd dat er een tafeltje ter beschikking is. Wij hadden half pension en dat is in dit hotel ten zeerste aan te raden. Het hotel is alcohol vrij en serveert tijdens het diner gratis frisdranken op sapjes. Thee en koffie is na het diner ook inbegrepen. Wij gaan zeker terug naar dit hotel.

1 tip over Hotel Swisshotel Al Ghurair

• M van Diggele, 28-11-2013

Zwembad van appartementen te bereiken via 5e etage hotel, overlopen en vervolgens 4e etage appartementen.

0 vragen over Hotel Swisshotel Al Ghurair

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand> 10 km, > 20 minuten lopen, > 20 minuten met de auto
    • Kleur van het strandLicht
    • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel

• KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenGolfbanen