Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag43°32°
Hotel Swisshotel Al Ghurair (vh. Rotana Al Ghurair Rayhaan)

We hebben een aantal aanbieders voor Swisshotel Al Ghurair (vh. Rotana Al Ghurair Rayhaan) voor je op een rij gezet:

Tjingo

14 reviews over Hotel Swisshotel Al Ghurair (vh. Rotana Al Ghurair Rayhaan) in het Nederlands

fantastisch

Henk Elzer
14-5-2019

warmte buiten het hotels in mei ca. 34Cel.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Dubai is een echte ervaring !

familie Janssens
10-5-2019

SUPER verlof , alles goed geregeld , en een heel fijn hotel in het oude centrum van Dubai , minpunt , de beloofde grote kamer voor 3 personen van 40m²was meer dan gehalveerd en met het extra bed dat werd aangevoerd echt wel nipt !! Mijn zoon van 175cm lag in een veel te klein en heel hard bed van 180 cm. Spijtig , wij hebben voor hem evenveel betaald voor deze reis , maar niet de zelfde service van een 5* gekregen !!!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastisch in alle opzichten!

Tobydepoby
19-3-2019

Het hotel is erg goed! We kunnen dit dan ook aanbevelen aan iedereen. Het is dichtbij de Dubai Creek. Daar kan je de RTA abra nemen naar de Old souk. Of je kan gebruik maken van de metro. Het personeel in het hotel is erg vriendelijk, niets is teveel. Als je iets vraagt, dan helpen ze. Ze zijn geïnteresseerd in je en geven antwoord als je wat vraagt. Het eten in het restaurant is excellent! Niet alleen het ontbijt (met voor ieders wat wils), maar zeker het diner is aan te raden. Vers eten, warm aan tafel en goede producten. De kamer is schoon en groot. Mooie badkamer met een groot bad! Op de kamer staat een Nespresso apparaat, dus je kan heerlijk koffie maken. We verbleven op de 15e verdieping, waardoor we een prachtig uitzicht hadden. Het hotel is schoon, veel parkeerplaatsen, een mall onder het hotel. Genoeg winkels dus. Het hotel heeft 2 zwembaden met een badmeester die er de hele dag staat. Ook de fitnessruimte is goed uitgerust.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

Carin
31-12-2018

Heerlijk hotel met heel aardig behulpzaam personeel. Gezellig in kerststemming

Gereisd Met partner in december 2018

Heerlijk hotel voor stedentrip Dubai

Fam weber
11-12-2018

Prima hotel, dicht bij de luchthaven . Het hotel ligt in het oude gedeelte van Dubai en heeft een prima ligging, als uitvalsbasis om de stad te verkennen. Hop onhop of bus stopt voor de deur en dicht bij de metro.

Gereisd Met vrienden in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig.

Adriaan
23-11-2018

Prachtig, schoon hotel. Vriendelijk personeel, niets is te veel, alles is mogelijk. Enige nadeel is dat het in het oude gedeelte van dubai ligt, tevens een groot voordeel dat het dichtbij het vliegveld ligt.

Gereisd Met partner in november 2018

Excelent

Marina En Peter
29-9-2018

Super aardig personeel hele schone kamer prima eten

Gereisd Met partner in september 2018

Zeer goed hotel

Robert
20-10-2017

Prima hotel met heerlijk ontbijt, lunch en diner. Alles buffet, maar wel topkwaliteit. Voor Dubai begrippen aantrekkelijk geprijsd hotel. 1 klein nadeel is het zwembad. Klein en na 12.00 uur geen zon meer bij het zwembad.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch hotel

Teun
19-4-2017

Fantastische. Hotel. Die zijn 5 sterren zeker meer dan waard zijn. Mensen zijn allemaal behulpzaam en aardig. Niets is hun teveel. Ruime nette kamers met alles erop en eraan. Eten is prima alle dagen weer iets anders en voor iedereen wat wils. Kortom heb met mijn partner genoten van de gastvrijheid van dit hotel.. Een klein smetje op deze reis dat ik daar bij een fontein show de legeonnella bacterie heb opgelopen en een zware longontsteking. Nu ik weer thuis ben hoor ik dat het daar een uitbraak is geweest van deze bacterie.

Gereisd Met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Daar moet u geweest zijn

Cornelis Kloppenburg
12-2-2017

Als je echt vijf sterren comfort en luxe wil, genieten van een internationaal ontbijt of zeer gevarieerd diner bereid door top koks, vooraf of na een dag plezier in Dubai, dan moet u dit hotel boeken. Het hele personeel, geen enkele uitgezonderd maakt het verblijf in dit hotel tot nooit meer te vergeten. Alles tot in de puntjes geregeld. Een mooie kamer, twee zwembaden, lobby met een uitstekende koffie bar. Op vijf minuten afstand van de metro welke verbinding heeft met alle voor bezoekers van Dubai zo belangrijke plaatsen. Alles in het hotel brandje schoon dus ook de kamer. Hoe groot het hotel ook is, er wordt door het restaurant personeel altijd voor gezorgd dat er een tafeltje ter beschikking is. Wij hadden half pension en dat is in dit hotel ten zeerste aan te raden. Het hotel is alcohol vrij en serveert tijdens het diner gratis frisdranken op sapjes. Thee en koffie is na het diner ook inbegrepen. Wij gaan zeker terug naar dit hotel.

Gereisd Met partner in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand> 10 km, > 20 minuten lopen, > 20 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel

• KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenSquash
  • FitnessAerobics, Fitness

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Swisshotel Al Ghurair (vh. Rotana Al Ghurair Rayhaan) in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Swisshotel Al Ghurair (vh. Rotana Al Ghurair Rayhaan) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Swisshotel Al Ghurair (vh. Rotana Al Ghurair Rayhaan)