Hotel Sofitel Dubai The Palm Resort & Spa

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.8Fenomenaal

• Animatie
  • Kinderopvang

7 reviews over Hotel Sofitel Dubai The Palm Resort & Spa

• 2019
    10mark12-03-2019

Fantastisch hotel, zeker met kleine kinderen

Heerlijk hotel waar je prima een week kan verblijven. Wij boekten half pension waarbij de keuze was lunch of diner. 5 heerlijke restaurants waar je zonder te reserveren 's avonds kon aanschuiven. Meerdere zwembaden of het strand waar je die dag kan doorbrengen. In combinatie met de ruime kamers en het supervriendelijke personeel een echte aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    9Wendy12-07-2018

Geweldig!

Echt een super verblijf met kinderen. We hadden het appartement, ideaal. Oa keuken, aparte slaapkamer ( met schuifdeur) bad en grote douche, apart gastentoilet. Iedere dag een stuk of 10 flesjes water in onze kamer gekregen. Prijzen voor drankjes etc schrikbarend hoog ( voor de rest niet in Dubai maar in t hotel dus wel.. cola €8, biertje €12 ( verder ook nergens te krijgen in Dubai behalve in de hotels die alcohol mogen schenken) water grote fles €12.... We hadden half pension geboekt hierbij krijg je vouchers waarbij je kunt kiezen tussen lunch of diner ( erg handig! Eten is heerlijk trouwens) Er is een kleine supermarkt op het complex maar heeft geen standaard producten dus wij namen de cola etc mee bij de grote shoppingmalls. Heerlijke zwembaden en hele goede service. Taxi’s spotgoedkoop dus wij trokken er bijna elke avond wel op uit ( verder is er s avonds ook niet zoveel te doen bij t hotel) Echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• Oude reviews

9Marcel W05-08-2017

Grote klasse!

Heerlijk, onze vaste uitvalsbasis voor een weekje relaxen in luxe. Aanrader voor iedereen die van kwaliteit, service en "good life" houdt.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

• 10Jessica25-03-2016

Fantastisch, wat een luxe

Super luxe hotel, hele grote kamer met grote badkamer en balkon. Personeel is zo vriendelijk en behulpzaam. Alles zeer netjes en super schoon. Ontbijt zeer gevarieerd. Eten bij Steakhouse prijzig. Schuttle bus naar Atlantis hotel, Emirates Mall en Dubai Mall. Ga hier zeker naar terug.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 9erna30-04-2015

Paradijs!

Net terug van een fantastische week in dit heerlijke hotel. Prachtige kamer (beach suite), fantastisch uitzicht, heerlijk ontbijt, vriendelijk en behulpzaam personeel dat je enorm in de watten legt. Bij het strand en zwembad gratis flesjes gekoeld water, handdoeken worden op je ligbedje gelegd, parasolletje opgezet. Pure verwennerij. 1 tip: neem nooit een hotel taxi, maar vraag om een lokale taxi, dan betaal je de helft!!

Gereisd met partner in april 2015

• 9Jeroen01-03-2015

Prachtig hotel!

Wie naar Sofitel gaat rijdt langs Atlantis The Palm, wat ook een geweldig hotel is. Sofitel is wat conventioneler. Maar de voorzieningen zijn eveneens fantastisch. Verspreid over het resort liggen veel zwembaden waar altijd genoeg plek is. Het personeel is behulpzaam en aardig.

De kamers zijn prachtig. Een goed hotel om helemaal tot rust te komen.

Wat wij daarbij prettig vonden waren de vele voorzieningen voor kinderen. Er is een ondiep kinderbad met zandbak en een kinderspeelparadijs binnen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

Hotel Sofitel Dubai The Palm Resort & Spa info