Hotel aan zee, Luxe hotel, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag37°27°
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Sofitel Dubai The Palm Resort & Spa voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Sofitel Dubai The Palm Resort & Spa in het Nederlands

Fantastisch hotel, zeker met kleine kinderen

mark
12-3-2019

Heerlijk hotel waar je prima een week kan verblijven. Wij boekten half pension waarbij de keuze was lunch of diner. 5 heerlijke restaurants waar je zonder te reserveren 's avonds kon aanschuiven. Meerdere zwembaden of het strand waar je die dag kan doorbrengen. In combinatie met de ruime kamers en het supervriendelijke personeel een echte aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldig!

Wendy
12-7-2018

Echt een super verblijf met kinderen. We hadden het appartement, ideaal. Oa keuken, aparte slaapkamer ( met schuifdeur) bad en grote douche, apart gastentoilet. Iedere dag een stuk of 10 flesjes water in onze kamer gekregen. Prijzen voor drankjes etc schrikbarend hoog ( voor de rest niet in Dubai maar in t hotel dus wel.. cola €8, biertje €12 ( verder ook nergens te krijgen in Dubai behalve in de hotels die alcohol mogen schenken) water grote fles €12.... We hadden half pension geboekt hierbij krijg je vouchers waarbij je kunt kiezen tussen lunch of diner ( erg handig! Eten is heerlijk trouwens) Er is een kleine supermarkt op het complex maar heeft geen standaard producten dus wij namen de cola etc mee bij de grote shoppingmalls. Heerlijke zwembaden en hele goede service. Taxi’s spotgoedkoop dus wij trokken er bijna elke avond wel op uit ( verder is er s avonds ook niet zoveel te doen bij t hotel) Echt een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2018

Grote klasse!

Marcel W
5-8-2017

Heerlijk, onze vaste uitvalsbasis voor een weekje relaxen in luxe. Aanrader voor iedereen die van kwaliteit, service en "good life" houdt.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2017

Fantastisch, wat een luxe

Jessica
25-3-2016

Super luxe hotel, hele grote kamer met grote badkamer en balkon. Personeel is zo vriendelijk en behulpzaam. Alles zeer netjes en super schoon. Ontbijt zeer gevarieerd. Eten bij Steakhouse prijzig. Schuttle bus naar Atlantis hotel, Emirates Mall en Dubai Mall. Ga hier zeker naar terug.

Gereisd Met vrienden in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Paradijs!

erna
30-4-2015

Net terug van een fantastische week in dit heerlijke hotel. Prachtige kamer (beach suite), fantastisch uitzicht, heerlijk ontbijt, vriendelijk en behulpzaam personeel dat je enorm in de watten legt. Bij het strand en zwembad gratis flesjes gekoeld water, handdoeken worden op je ligbedje gelegd, parasolletje opgezet. Pure verwennerij. 1 tip: neem nooit een hotel taxi, maar vraag om een lokale taxi, dan betaal je de helft!!

Gereisd Met partner in april 2015

Prachtig hotel!

Jeroen
1-3-2015

Wie naar Sofitel gaat rijdt langs Atlantis The Palm, wat ook een geweldig hotel is. Sofitel is wat conventioneler. Maar de voorzieningen zijn eveneens fantastisch. Verspreid over het resort liggen veel zwembaden waar altijd genoeg plek is. Het personeel is behulpzaam en aardig.

De kamers zijn prachtig. Een goed hotel om helemaal tot rust te komen.

Wat wij daarbij prettig vonden waren de vele voorzieningen voor kinderen. Er is een ondiep kinderbad met zandbak en een kinderspeelparadijs binnen.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Feb 18 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sofitel Dubai The Palm Resort & Spa in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sofitel Dubai The Palm Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.