Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag41°31°
Hotel Sofitel Dubai Jumeirah Beach

We hebben een aantal aanbieders voor Sofitel Dubai Jumeirah Beach voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Sofitel Dubai Jumeirah Beach in het Nederlands

Prima!

nicole_brekelmans
27-10-2013

Prima hotel. Lekker dicht bij het strand. Uitzicht op Palm eiland. Er wordt nu wel veel gebouwd voor het hotel, maar daar heb je geen last van. Strand is 5 min afstand. Hotel ligt aan een 'boulevard' met restaurants. Ontbijt is TOP! En bij een vroege vlucht kun je een lunchpakketje meekrijgen.

Gereisd zakelijk in oktober 2013

Perfect hotel om Dubai te verkennen.

Roos
25-10-2013

Uitstekend hotel met centrale ligging.

Gereisd met partner in september 2013

Uitstekend hotel

kunstmarjo
4-1-2013

Uitstekend hotel gelegen aan The Walk. Geen directe toegang tot strand, wel dichtbij en snel bereikbaar. Kamer had uitzicht op Palm eiland. Zeer service minded personeel. Kamer was op en top, goed uitgeruste badkamer en super bed. Ontbijt is een feest! Jumaireh omgeving is leuk, zitten op een van de terrassen is lekker mensen en auto's kijken. Winkels op de promenade bovenop zijn niet de moeite waard, veel leegstand waar je niks van merkt als je over de Walk zelf loopt

Gereisd met partner in december 2012

D-reizen

Geweldig hotel, schoon, luxe, super bediening

Fam. Criens
24-10-2012

Ons verblijf was hier medio october 2012, een geweldig hotel voor volwassenen, super bediening,geweldig ontbijt, Eten hebben we buiten de deur gedaqan is erg lekker , gevarieerd en kaqn bijna 24 uur per dag. Hotel is echt een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Oct 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

grandioos hotel in zijn klasse

l.van eerde
6-2-2012

ligging hotel fantastisch voor een weekje, bij alles in de buurt, je stapt zo de boulevard op met terrasjes, winkels etc. jammer genoeg geen eigen strand, dus geen bedjes etc.!!!! wel een mooi klein zwembad met goede bediening. de kamers zijn top, alles even mooi. niet geschikt voor kinderen, niets te doen voor ze. bij vertrek 'smorgens vroeg nog een super ontbijt op de kamer!!!!!

Gereisd met partner in oktober 2011

Super hotel

jan schipper
17-1-2012

Met een touroperator naar deze "winter"-bestemming. Wat een goed hotel en wat een service. Niets is teveel. Alles doen ze voor je. Zeer mooie en ruime kamers met een super badkamer. Kamers zeezicht kijken mooi uit op de Perzische golf en het strand ligt voor de deur. Vele restaurantjes en winkeltjes in de directe omgeving. Wij hebben genoten van deze vakantie en veel gezien. Super geweest.

Gereisd met partner in januari 2012

Perfect

Els
24-7-2011

Heerlijk luxe hotel voor een paar dagen Dubai; het was fantastisch. Kamers niet groot, maar wel luxe ingericht en alles keurig. Klein balkonnetje met uitzicht op strand/zwembad. Eten is echt perfect en ongelofelijk luxe. Hotel was net geopend en personeel uiterst keurig en voorkomend. Heerlijk om een paar dagen verwend te worden. Bijzonder fijn zijn de 'tentjes' aan het zwembad, waar je heerlijk kunt lezen / dutje doen.

Gereisd met partner in februari 2010

Luxe zoals alleen in Dubai kan

Mo
5-7-2011

Dit hotel ligt centraal aan de grote weg in Jumeirah, met uitzicht op het strand en de zee. De meeste malls zijn binnen 5 minuten met de taxi te bereiken. Het strand ligt praktisch in de achtertuin van het hotel. De hoofdstraat heeft veel leuke restaurantjes en bezienswaardigheden zoals het Burj Al Arab hotel en een hele grote moskee.

Het ontbijt in dit hotel is keizerlijk, de kamers zijn meesterlijk en de bedden zijn heerlijk!

De beste prijs kwaliteit verhouding die je kan krijgen in Dubai.

Gereisd met partner in mei 2011

Prima bevallen

Monique
1-3-2011

Goed hotel met goede bedden en een goed verzorgd uitgebreid ontbijt. Ik zou het niet aanraden om all-inclusive te nemen want we hebben 1x van het dinerbuffet gebruik gemaakt en dat vond ik niet bijzonder. Je hebt op de Jumeirah Walk genoeg leuke en niet al te dure restaurantjes.

Gereisd met vrienden in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

magnifiek hotel

Johan en Anja
22-10-2010

Wij zijn hier begin Oktober geweest. Het personeel is super netjes Je kan met een gratis shuttelservice naar diverse winkelcentra. Het hotel zit aan een gezellige boulevard ´the walk` genaamd. Wij hebben niet in het Hotel gegeten, omdat er veel gezellige, goede en betaalbare eetgelegenheden naast het Hotel zijn. Bier en wijn is beperkt verkrijgbaar. Het strand is lekker en het zwembad bij het Hotel wat klein. Veel bezienswaardigheden zijn met de bus of taxi goed te bereiken.

Gereisd met partner in Fri Oct 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Afstand tot strand250 m, 4 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenMexicaans, Internationaal, Gerechten voor gasten met allergieën, Chinese, Arabisch, Indiaas, Europees-Aziatisch, Diabetische gerechten, Aziatisch, Italiaans, Japans, Steaks, Sushi, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Dokter, Geldautomaat, Concierge, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Schoonheidsbehandelingen

• WatersportWaterskiën
  • BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sofitel Dubai Jumeirah Beach in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sofitel Dubai Jumeirah Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.