Hotel Rove Downtown Dubai

Hotel Rove Downtown Dubai

We hebben een aantal aanbieders voor Rove Downtown Dubai voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Rove Downtown Dubai in het Nederlands

gastvrij, centraal, modern

Linsey
30-4-2018

erg behulpzaam personeel.

Geweldig hotel

Ankie Jansen
20-2-2017

Geweldig hotel, schoon, heerlijke bedden, lekker ontbijt. Uitchecken pas om 14.00 uur, fijn als je pas laat op de dag vertrekt. Zwembad verwarmd. Personeel ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Ligging uitstekend, je bent in 5 minuten in Dubai Mall. Ik zou niets kunnen opnoemen wat niet goed is aan dit hotel. Een echte aanrader!

Geweldige stedentrip

Joke Wernke
14-2-2017

Prima nieuw hotel. Mooie kamer, heerlijk ontbijt met veel keuze. Perfecte ligging, aan de overkant de Dubai Mall en de Burj Khalifa ( wauw wat een uitzicht). BigBus voor een week geboekt ( opstapplaats voor de Dubai Mall) en alles gezien, ook van de vouchers gebruik gemaakt, zoals het Aquarium en de Palm Island Drive (groene lijn) en de Avondtour (rode lijn). De Desert Safari is ook een aanrader. Alles bij aankomst via de touroperator geboekt. Voor deze periode was het een heerlijke temperatuur.

fantastisch

john de jong
11-2-2017

in het voorjaar er naar toe vanwege de hitte zomers .

geboekt bij touroperator.

boek ook de trippen die je wilt doen bij de agent in dubai, alles word geregeld .

neem halfpensioen bij het rove hotel , je kan ook kiezen als je een week boekt om uit eten te gaan , je kunt uit eten bij de grootste mal van dubai die je lopend kunt afleggen in 10 minuten tijd , je kunt ook de bus toer nemen die elk punt langs rijd die mooi is om te zien ,de rode lijn de blauwe en de groen lijn ,ik ben 15 dagen geweest dat is beter ,je kunt het spreiden met de tours die je wilt ondernemen ,en je kunt eens een middag bij het bijzonder mooie zwembad zitten met uitzicht op het hoogste gebouw ter wereld , rode hotel is goed en bij de halfpensioen krijg je ook het drinken erbij wat niets extra's kost , ze hebben een lekker wijntje in het hotel , kortom ,n super goed hotel voor ,n bedrag wat betaalbaar is en de bediening geweldig is

Super!

Chevelle en Yosh
17-1-2017

Wij zijn net terug van een heerlijke 11 daagse vakantie in Dubai.

We hebben heel erg genoten. De kamer is standaard maar erg netjes. ( alles is aanwezig op de kamer wat je nodig hebt )

Het hotel ligt echt op een top locatie het is nog geen 5 minuten lopen naar de Dubai mall.

Het klopt inderdaad dat er weinig bedjes zijn bij het zwembad, maar de life guard doet er alles aan om het na je zin te maken. Hij let voor je op als er bedjes vrij komen en is erg vriendelijk.

Het ontbijt is heel uitgebreid met verse smoothie's en een menu kaart waar je diverse soorten ei van kan kiezen.

Enige minpunt is als je als roomserivce pizza besteld krijg je een diepvries pizza van dr oetker :)

Wij gaan zeker nog een keer terug!

Goede service, perfecte ligging op maximaal 10 minuten lopen van de mall en Burj Khalifa.

Prima zwembad met uitzicht op de Burj en vriendelijke lifeguards.

Goede douche en prima bedden...kortom ideale uitvalbasis voor een citytrip naar Dubai

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rove Downtown Dubai in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rove Downtown Dubai zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.