Hotel Rixos Premium Dubai

10Fenomenaal

Ver. Arabische Emiraten, Ver. Arabische Emiraten, Dubai

10Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Rixos Premium Dubai voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Jacuzzi
  • Sauna

9 reviews over Hotel Rixos Premium Dubai

• 10Edwin van Ieperen07-04-2019

Top hotel met pure luxe!

Pracht accommodatie aan het strand. Vlakbij Dubai Walk met veel leuke restaurants. Super hotel met heerlijk (verwarmd) zwembad. Geweldig ontbijt! Binnen- en buitengym inclusief groepstrainingen. Schone kamers met heerlijke bedden. Handdoekservice aan het zwembad en strand.

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    10Marjolijn13-12-2018

Heerlijk en ik zou er zo weer naartoe gaan.

Heel goed luxe hotel, vriendelijk personeel, goed eten (is wel erg op Arabische keuken gericht, maar genoeg ander eten ook), prachtige ruime kamer, van alle gemakken voorzien, schoon, wij hadden mooi uitzicht op de 18e verdieping en zeezicht door upgrade!) Perfecte ligging aan het strand, aan de walk, dus zo bij de restaurantjes en winkeltjes. Taxi’s staan buiten klaar om je overal naartoe te brengen en deze zijn daar betaalbaar.

Gereisd met partner in november 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Koyta Koyta06-10-2018

Super super super goed!

Het was een super hotel!! Kamer waren zeer ruim en zuiver qua ligging is dit een van de beste hotels aan de jbr beach.

Gereisd met partner in september 2018

• Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Chinese, Diabetische gerechten, Engels, Europees-Aziatisch, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Japans, Lactosevrij, Regionaal, Russisch, Steaks, Sushi, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
      • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Luchtcirculatiesysteem
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, TV

• WinkelsApotheek, Bloemenwinkel, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin, VIP area
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Party service, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk