Hotel Rixos Palm

• Sauna
Meer hotelinfo

12 reviews over Hotel Rixos Palm

• 9Huug31-03-2019

Super vakantie , we komen zeker terug!

Echt een top hotel , heel erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Een prachtige ligging met mooi uitzicht en zo aan het eigen strand. Heerlijk eten en all inclusive , wat je bijna niet vind in Dubai.

Met jonge kinderen

• 2018
    10lasarahh17-10-2018

Prachtig hotel

Ik ben momenteel in Rixos en alles is echt perfect van a tot z. We hebben gelijk een upgrade aangeboden gekregen naar een junior suite met zicht op de Burj Al Arab. Prachtige kamer, heel groot en 2 mooie balkons om heerlijk na te genieten van je dag.

Personeel is heel vriendelijke en doen letterlijk alles voor je. Thanks mister Hany from housekeeping for a perfectly clean room and great service everyday.

Eten is heerlijk zowel aan het zwembad dan in de verschillende restaurants. Ontbijt voortreffelijk er is letterlijk alles wat je je zou kunnen bedenken.

Mooi groot zwembad met genoeg ligstoelen en parasols, ook aan de zee is er meer dan genoeg ruimte.

We verblijven hier onder de All Inclusive formule, dat is echt een aanrader en valt totaaaaal niet te vergelijken met andere All in formules. Perfecte service en heel veel keuzes in eten en drinken.

David Pohl, Opeation & Guest Relations Manager, 24-10-2018

Dear Lasarahh,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Rixos The Palm Dubai.

David Pohl

Operations and Guest Relations Manager

• 10Beatrix03-09-2018

Fantastisch hotel. excellente service

Rixos The Palm is een fantastisch hotel met excellente service. Om te beginnen staan de medewerkers dagelijks voor je klaar om je een onbezorgde vakantie te bezorgen. Van de kamerman tot de medewerkers aan het zwembad, van de medewerkers aan de receptie tot de restaurant medewerkers. Ze streven allemaal hetzelfde na en dat is een superservice geven aan de gasten. Het hotel zelf is prachtig. Als eerst een fantastische oprit met de mooiste auto's van de wereld. De deur wordt open gedaan en je stapt direct binnen in de gekoelde lobby waar je verrast wordt door schoonheid van het hotel. De kamers zijn goed, degelijk ingericht. Voorzien van heel vele gemakken, zoals lichtbediening, handdoeken en de badkamer( zie foto's). Dan de eetruimtes. Ontbijt was van fantastisch kwaliteit en de hoeveelheid aan keuze is enorm. Het zwembad en privestrand zijn perfecte plekken om tot ontspanning komen. Dat gebeurt door een aantal dingen. Alle faciliteiten

David Pohl, Opeation & Guest Relations Manager, 14-09-2018

Dear Beatrix,

David Pohl

Operations and Guest Relations Manage

Met vrienden

• Oude reviews

10gaudo07-01-2015

Erg mooi 5* hotel in Dubai.

Bij aankomst kregen we een gratis upgrade naar een grotere kamer met zeezicht. Erg mooie kamers, met ligbad, inloopdouche, kingsize bed, een hoekbank en groot balkon. Het personeel is uitermate behulpzaam en erg vriendelijk, ook voor de kinderen. Prijzen in het hotel zijn hoger dan die in Nederland, €5,- voor een cola :) Strand en zwembad is perfect. Op elke hoek een life-guard en overal zie je wel personeel lopen.

Mini-club is de hele dag voor de kinderen, van 9:00 uur tot 23:00 s avonds ;)

Afstand naar het centrum is met de taxi te doen, (+- 30 min) taxi is het enige wat Niet duur is! Je zit immers aan het uiteinde van The Palm Jumeirah.

David Pohl, Opeation & Guest Relations Manager, 28-08-2018

Dear Gaudo,

David Pohl Operations and Guest Relations Manager

Met jonge kinderen

1 tip over Hotel Rixos Palm

• gaudo, 07-01-2015

Er gaat iedere dag een gratis watertaxi naar de haven, wel vooraf reserveren! (+- 60 min onderweg) Daarnaast rijdt er circa 4 x per dag een shuttle bus (van het hotel) naar het grootste winkelcentrum van Dubai. Vanuit het winkelcentrum is de metro makkelijk te bereiken. Voor €4,- pp kun je de hele dag met de metro reizen. Afstanden in Dubai zijn behoorlijk! Babyvoeding , luiers etc zijn in het winkelcentrum genoeg te krijgen, ook de bekende merken.

1 vraag over Hotel Rixos Palm

• MoniqueLubbers, 09-11-2018

Halfpension

Kun je er ook flessen water kopen? Zit er ook een supermarkt in de buurt? En wat kost een glas fris? Wij hebben halfpension mag je dan ook in de álle carte eten of moet je dan extra betalen Wat kost die water taxi? En wat kost een taxi rit naar de mall dubai?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Nouvelle Cuisine, Steaks, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken

• WinkelsBloemenwinkel, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOverdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal