Hotel Ramee International

6.3Voldoende

Ver. Arabische Emiraten, Ver. Arabische Emiraten, Dubai

Op vakantie geweest naar Ramee International?

6.3Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Ramee International voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

4 reviews over Hotel Ramee International

• 2Ingrid01-02-2011

nooit meer

Wij hebben een week in het Ramee international hotel, Nasser Square, p.o. box 26941 te Dubai. De kamer is in die week wel geteld een keer "schoon"gemaakt, altans het bed is opgemaakt en schone handdoeken, verder niet. Vanaf 10 uur 's avonds gaat de club die in het hotel zit van start tot 3 uur 'snachts waardoor slapen voor die tijd niet mogelijk is omdat alles staat te trillen in de kamer van de harde muziek, en als je er net aan denkt te wennen gaat om 2uur 'snacht het volume nog even omhoog. Klagen bij de receptie heeft geen zin, het hoort nu eenmaal bij het hotel.

Het ontbijt is tot 10uur 's ochtends maar al om 9.30uur is het buffet geplunderd en wordt ook niet meer aangevuld.

Het hotel was bij onze aankomst volgeboekt waardoor we twee nachten ergens anders moesten slapen, helaas ook met nacht club.

Ik raad ierdereen sterk af dit hotel te boeken, en zeker niet als je na een lange dag in Dubai ook nog wil slapen.

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Nicole16-09-2007

Grote, schone kamers met goede airco. Qua locatie oke, maar niet geweldig. Zwembad is erg warm en zeker niet afkoelend. Qua prijs vind je denk ik niet echt iets goedkopers.

Gereisd met partner in september 2007

• 8Astrid21-05-2007

Voor een low-budget hotel goed te doen, wel gesitueerd tegenover Moskee. Kamer ruim en een goed groot bed. Aanbod tv-zenders gevarieerd van Bollywood tot Amerikaanse films. Een dvd-speler aanwezig. Kleine zwembad. Pizzeria beneden is tevens ontbijtgelegenheid en kan handig zijn, want het eten is goed. Op loopafstand 24-uurs supermarkten, Burjaman mall, diverse kleine shoppingcentra, Meena bazaar (lokale winkelstraten), veel aanbod computer en accessoires, Deira rivier, Starbucks etc. Genoeg pinautomaten in de buurt.

Gereisd met vrienden in mei 2006

• 6Paul11-05-2007

Hebben hier in mei 2007 2 nachten gelogeerd. Niks bijzonders, wel een grote, schone kamer met een goed bed, prima airco. Badkamer had onaangename luchtjes. Als je alleen voor de overnachting gaat en via internet voor een goede prijs kunt boeken, wel oké. Maar betaal nooit de lijstprijs, is het niet waard. Alles heeft zijn prijs, met name in het dure Dubai.

Gereisd in mei 2007

Hotel Ramee International info