Hotel Ramada Plaza Jumeirah Beach

Hotel Ramada Plaza Jumeirah Beachsterstersterster

8.7Fantastisch

Ver. Arabische Emiraten, Ver. Arabische Emiraten, Dubai

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Plaza Jumeirah Beach voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Kinderopvang

3 reviews over Hotel Ramada Plaza Jumeirah Beach

• 10spring04-03-2015

Geweldig hotel!

Echt een geweldig hotel, met een fantastische service! Gratis Wi-Fi is ook prettig.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

• 9Alide en Wim28-04-2013

Super hotel op Super locatie

Geweldig hotel met keurige en schone kamers. Omgeving was weliswaar levendig (maar dat kun je verwachten in Dubai). We hadden een kamer met uitzicht op de haven. Mooi zandstrand op een paar minuten lopen. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Personeel van receptie, bediening, liftboys etc etc is zeer behulpzaam en klantvriendelijk. Supermarkt naast de deur. Het ontbijt was heerlijk en je kon het binnen of buiten op terras nuttigen. Echte aanrader!!! Geboekt via touroperator.

Gereisd met partner in april 2013

• 7Erica_A30-12-2012

Mooi hotel, goede uitvalsbasis

De kamer was meer een appartement en superdeluxe ingericht en afgwerkt. Je ziet dat het hotel nieuw is en van de laatste gemakken is voorzien. Een absoluut minpunt is de receptie, veel te klein en er zit geen structuur in de in- en uitcheckprocedure, alles loopt door elkaar en lange wachtrijen ontstaan daardoor. En er zijn te weinig liften voor zo'n groot hotel waardoor je ook daar maar zo 10 min kunt staan wachten op de piekmomenten van de dag/avond.

Gereisd met partner in november 2012

2 tips over Hotel Ramada Plaza Jumeirah Beach

• Alide en Wim, 28-04-2013

BIG BUS met open bus dwars door Dubai DUBAI MALL, winkelcentrum De Palm/Atlantis hotel met monorail Bur Kalafi (hoogste toren) met daarna fonteinshow beneden (dageijks vanaf 18.00 uur elke 30 min.)

• Alide en Wim, 29-04-2013

taxi=met gekleurde daken nemen, zijn goedkoper dan de hoteltaxi's Bur Kalafi (hoogste toren vd wereld) daarna fonteinshow bekijken aan de voet van de toren jeepsafari, winkelcentrum Dubai Mall

0 vragen over Hotel Ramada Plaza Jumeirah Beach

• Kleur van het strandLicht
    • Strand toegangGescheiden door straat
    • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Gratis handdoeken

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenAmerikaans, Arabisch, Brasilian, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Steaks, Vegan, Vegetarisch
    • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Volledig menu
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• WatersportWaterskiën, Zeilen