Hotel Radisson Blu Dubai Deira Creek

Hotel Radisson Blu Dubai Deira Creek

8.5Fantastisch

Ver. Arabische Emiraten, Ver. Arabische Emiraten, Dubai

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Dubai Deira Creek voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

19 reviews over Hotel Radisson Blu Dubai Deira Creek

• 8Cc13-03-2017

Leuk hotel!

Net terug na een paar heerlijke dagen in Dubai. Creek is voor ons de leukste meest authentieke plek van Dubai (Marina misschien leuker met kinderen). Hotel op de mooiste plek, uitzicht balcon, comfortabele kamers, restaurants n bars gezellig en goed, union metro achter het hotel. Loop afstand naar de souks en abra station. Heel leuk om langs de Creek te lopen s avonds maar ook door het gebied achter het hotel. Ontbijt wel prijzig a 109 aed..zeker als je alleen wat muesli n fruit wilt. Club Carlson leden krijgen aanzienlijk veel korting op eten en drinken (25 a 20%). Zwembad heerlijk met uitzicht als het helder is op de Burj Kaliffa. Luchthaven op 10 min afstand.

Maria Tullberg, General Manager, 28-03-2017

Dear Guest,

Great review and very informative for any perspective traveller. Many thanks for sharing your experience of your stay with us online. We are thrilled Radisson Blu Hotel, Dubai Deira Creek turned out to be a good choice for you. Together with my team, I look forward to welcoming you back to sunny Dubai!

Sincerely, Maria Tullberg

Gereisd met partner in maart 2017

• 9Cler07-01-2017

Heel goed hotel

Uitstekende service . Mooi uitzicht op de creek , geweldige new uears eve buffet, zwembad is eindelijk klaar , T is heel mooi !

Maria Tullberg, General Manager, 28-03-2017

Dear Guest,

Thank you for your wonderful response and to share your experiences of our food, facilities and services. We are glad we were able to make your new year's eve a memorable experience. Looking forward to welcome you back to our hotel.

Sincerely, Maria Tullberg

Gereisd met partner in december 2016

• 8Dave20-01-2014

Aanrader!

Fijne ruime kamers met een goed ontbijt. Ligt aan Dubai Creek. In het hotel zijn echt hele goede restaurants.

Gereisd met partner in november 2008

• 9Angelique 12-01-2014

Schitterend hotel in oude centrum van Dubai.

Destijds het eerste 5 hotel van Dubai, nu een heel goed 4 hotel. Goede service van personeel. Ruime en mooie kamers, wel erg gehorig. Zowel ontbijt als brunch erg goed met veel diverse soorten gerechten. Zwembad werd gerenoveerd, dus hebben wij geen gebruik van kunnen maken, maar het hotel had een goed alternatief dichtbij het hotel d.m.v. een gratis shuttlebus. Gratis gebruik van WiFi en een soort business ruimte. In het hotel zijn diverse winkeltjes gevestigd, waaronder een aantal juweliers en een heerlijke bakker / delicatesse winkel. Mogelijkheid tot het doen van een echte theeceremonie met het personeel. Hotel is zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in december 2013

• 8Marijke21-04-2013

Zeer goed hotel

Het hotel is qua decoratie in Arabische stijl. Ligging aan de Creek is zeer gunstig. Alle kamers, die vrij groot en comfortabel zijn, hebben een balkon met zitje met uitzicht op de Creek. Zeer vriendelijke personeel en excellente service.. Zelfs ontving ik een verjaardagstaart op mijn verjaardag. Diverse goede restaurants in het hotel, o.a. een Teppanyaki restaurant.

Alleen gereisd in maart 2013

• 8heer Eijke23-10-2012

Goed hotel

Zwembad werd gerenoveerd. Verder alles aanwezig incl. voldoende verschillende maar hele goede restaurants (en ik hou er niet van om in het hotel te eten).

Zakelijk gereisd in oktober 2012

• 9Theo02-08-2012

Zeer klantvriendelijk hotel

Radisson Blu Deira Creek is een centraal gelegen hotel, zowel voor het vliegveld als voor de rest van Dubai. Het hotel is uiterst klantvriendelijk en heeft prachtige kamers. Verder zijn er goede restaurants in het complex te vinden. Het hotel is voor Dubaise begrippen goed betaalbaar en heeft een zwembad, tennisbaan en een fitnessruimte. Radisson Blu is zowel voor zakelijke als recreateieve doeleinden aan te bevelen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9Kenny26-09-2011

Prachtige accomodatie

Radisson Blu Dubai Deira Creek hotel is een ideale uitvalbasis voor een geslaagde bezoek aan wonderlijk Dubai ! Het hotel is gelegen in het oude Dubai vlakbij de creek, mooi om de "authentieke" handel hier nog gebeuren te zien. Ook omvat het hotel zeer fijne restaurants, waaronder een lekker visrestaurant, Italiaans restaurant, en een uitgebreid buffet restaurant. Het personeel is zeer vriendelijk en altijd zeer gewillig om je te helpen bij vragen of dergelijke. Super hotel wat mij betreft !!!

Gereisd met vrienden in september 2011

• 10martens21-02-2011

geweldig hotel

mooie kamer, klein balkon, maar toch heerlijk met uitzicht over de creek.wel kleine badkamer, maar alles is aanwezig.heerlijk bed,koffie-thee aanwezig. heerlijk eten bij palm grill, el mundo en ook boulvard was goed. geweldige aardige mensen overal. mijn man was tijdens deze week jarig, en ´s middags stond er op onze kamer een verjaardagstaart, terwijl wij niets hadden gezegd. kijk dat vindt ik nog eens attent. je moet wel overal met de taxi naar toe, maar taxis zijn niet duur. trouwens in dubai heb je ook niet echt een centrum, alles ligt ver van elkaar. ik zal dit hotel zeker aanraden.

Gereisd met partner in februari 2011

• 9Leoni & Leo13-01-2011

Mooi hotel, goede overnachtingen

Centraal gelegen hotel. Prima manager die alles voor je regelt en doet. Geen opdringerig personeel. eten in de vorm van buffetten mogelijk, goed eten en veel keuze. Ook mogelijk om a la carte te eten. Niet op alle kamers even goed bereik voor je mobiel, in de gangen en buiten wel. Bij receptie internet mogelijk tegen redelijke prijs. Taxiplaats voor de deur en je bent overal binnen 15 minuten (mits er geen drukte in het verkeer is, probeer spits te mijden!)

Gereisd met partner in maart 2009

Hotel Radisson Blu Dubai Deira Creek info