Hotel Radisson Blu Dubai Deira Creek

HotelHotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag43°32°
Hotel Radisson Blu Dubai Deira Creek
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Dubai Deira Creek voor je op een rij gezet:

17 reviews over Hotel Radisson Blu Dubai Deira Creek in het Nederlands

Leuk hotel!

Cc
13-3-2017

Net terug na een paar heerlijke dagen in Dubai. Creek is voor ons de leukste meest authentieke plek van Dubai (Marina misschien leuker met kinderen). Hotel op de mooiste plek, uitzicht balcon, comfortabele kamers, restaurants n bars gezellig en goed, union metro achter het hotel. Loop afstand naar de souks en abra station. Heel leuk om langs de Creek te lopen s avonds maar ook door het gebied achter het hotel. Ontbijt wel prijzig a 109 aed..zeker als je alleen wat muesli n fruit wilt. Club Carlson leden krijgen aanzienlijk veel korting op eten en drinken (25 a 20%). Zwembad heerlijk met uitzicht als het helder is op de Burj Kaliffa. Luchthaven op 10 min afstand.

Maria Tullberg, General Manager, 28-3-2017

Dear Guest,

Great review and very informative for any perspective traveller. Many thanks for sharing your experience of your stay with us online. We are thrilled Radisson Blu Hotel, Dubai Deira Creek turned out to be a good choice for you. Together with my team, I look forward to welcoming you back to sunny Dubai!

Sincerely,

Maria Tullberg

Heel goed hotel

Cler
7-1-2017

Uitstekende service .

Mooi uitzicht op de creek , geweldige new uears eve buffet, zwembad is eindelijk klaar , T is heel mooi !

Maria Tullberg, General Manager, 28-3-2017

Dear Guest,

Thank you for your wonderful response and to share your experiences of our food, facilities and services. We are glad we were able to make your new year's eve a memorable experience. Looking forward to welcome you back to our hotel.

Sincerely,

Maria Tullberg

Aanrader!

Dave
20-1-2014

Fijne ruime kamers met een goed ontbijt.

Ligt aan Dubai Creek.

In het hotel zijn echt hele goede restaurants.

Vakanties.nl

Schitterend hotel in oude centrum van Dubai.

Angelique
12-1-2014

Destijds het eerste 5* hotel van Dubai, nu een heel goed 4* hotel. Goede service van personeel. Ruime en mooie kamers, wel erg gehorig. Zowel ontbijt als brunch erg goed met veel diverse soorten gerechten. Zwembad werd gerenoveerd, dus hebben wij geen gebruik van kunnen maken, maar het hotel had een goed alternatief dichtbij het hotel d.m.v. een gratis shuttlebus. Gratis gebruik van WiFi en een soort business ruimte. In het hotel zijn diverse winkeltjes gevestigd, waaronder een aantal juweliers en een heerlijke bakker / delicatesse winkel. Mogelijkheid tot het doen van een echte theeceremonie met het personeel. Hotel is zeker een aanrader.

Zeer goed hotel

Marijke
21-4-2013

Het hotel is qua decoratie in Arabische stijl. Ligging aan de Creek is zeer

gunstig. Alle kamers, die vrij groot en comfortabel zijn, hebben een balkon met zitje met uitzicht op de Creek. Zeer vriendelijke personeel en excellente service.. Zelfs ontving ik een verjaardagstaart op mijn verjaardag. Diverse goede restaurants in het hotel, o.a. een Teppanyaki restaurant.

Goed hotel

heer Eijke
23-10-2012

Zwembad werd gerenoveerd. Verder alles aanwezig incl. voldoende verschillende maar hele goede restaurants (en ik hou er niet van om in het hotel te eten).

Zeer klantvriendelijk hotel

Theo
2-8-2012

Radisson Blu Deira Creek is een centraal gelegen hotel, zowel voor het vliegveld als voor de rest van Dubai. Het hotel is uiterst klantvriendelijk en heeft prachtige kamers. Verder zijn er goede restaurants in het complex te vinden. Het hotel is voor Dubaise begrippen goed betaalbaar en heeft een zwembad, tennisbaan en een fitnessruimte. Radisson Blu is zowel voor zakelijke als recreateieve doeleinden aan te bevelen.

Prachtige accomodatie

Kenny
26-9-2011

Radisson Blu Dubai Deira Creek hotel is een ideale uitvalbasis voor een geslaagde bezoek aan wonderlijk Dubai ! Het hotel is gelegen in het oude Dubai vlakbij de creek, mooi om de "authentieke" handel hier nog gebeuren te zien. Ook omvat het hotel zeer fijne restaurants, waaronder een lekker visrestaurant, Italiaans restaurant, en een uitgebreid buffet restaurant. Het personeel is zeer vriendelijk en altijd zeer gewillig om je te helpen bij vragen of dergelijke.

Super hotel wat mij betreft !!!

geweldig hotel

martens
21-2-2011

mooie kamer, klein balkon, maar toch heerlijk met uitzicht over de creek.wel kleine badkamer, maar alles is aanwezig.heerlijk bed,koffie-thee aanwezig. heerlijk eten bij palm grill, el mundo en ook boulvard was goed. geweldige aardige mensen overal. mijn man was tijdens deze week jarig, en ´s middags stond er op onze kamer een verjaardagstaart, terwijl wij niets hadden gezegd. kijk dat vindt ik nog eens attent. je moet wel overal met de taxi naar toe, maar taxis zijn niet duur. trouwens in dubai heb je ook niet echt een centrum, alles ligt ver van elkaar. ik zal dit hotel zeker aanraden.

Mooi hotel, goede overnachtingen

Leoni & Leo
13-1-2011

Centraal gelegen hotel. Prima manager die alles voor je regelt en doet. Geen opdringerig personeel. eten in de vorm van buffetten mogelijk, goed eten en veel keuze. Ook mogelijk om a la carte te eten. Niet op alle kamers even goed bereik voor je mobiel, in de gangen en buiten wel. Bij receptie internet mogelijk tegen redelijke prijs.

Taxiplaats voor de deur en je bent overal binnen 15 minuten (mits er geen drukte in het verkeer is, probeer spits te mijden!)

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Dubai Deira Creek in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Dubai Deira Creek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.