Hotel Pullmann Mall of the Emirates

Hotel Pullmann Mall of the Emirates

Luxe hotelWeer vandaag43°33°

We hebben een aantal aanbieders voor Pullmann Mall of the Emirates voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Pullmann Mall of the Emirates in het Nederlands

Goed hotel voor citytrip naar Dubai

Emmy
13-3-2012

Het hotel ligt aan de Mall of the Emirates en naast het metrostation. Goede ligging dus. De kamers zijn netjes en schoon. De bedden slapen goed. De service in het hotel is goed, ze staan altijd voor je klaar. Prima hotel voor een citytrip in Dubai.

Gereisd Met partner in Sun Feb 26 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Modern hotel; Prima lokatie

Erik
19-12-2011

We verbleven in een Exec. kamer; zeker een aanrader. 24 uur gebruik van de Club Room. Het assortiment aan hapjes en kleine zoetigehden is gevarieerd, maar wel dagelijk hetzelfde. Het ontbijt in de Club Room is prima; je kunt zelfs eieren bestellen uit het restaurant beneden. Van 1800-2000 Happy Hour met alc. dranken.

De kamer was prachtig en de glazen wand tussen slaapkamer en badkamer geeft een extra ruimtelijke indruk (je kunt wel een soort rolgordijn laten zakken voor meer privacy)

Nespresso apparaat op de kamer, super!

Fitness ruimte, spa (sauna en stoombad voor mannen en vrouwen gescheiden) gratis te gebruiken. Het zwembad heeft 2 bassins, beide niet al te groot. Het aantal ligebdjes is soms niet echt toereikend, dan moet je even wachten. Dat is minder. Ook worden er soms zwemlessen gegeven voor kinderen, maar dat is niet echt heel storend.

Ligging: super, aan de Mall of the Emirates, waardoor je ook zo de metro kan pakken naar bijv. de Marina of naar de oude stad.

Gereisd Met partner in Sat Oct 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand

• KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• BuitensportenGolfbanen
  • FitnessAerobics, Fitness
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pullmann Mall of the Emirates in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pullmann Mall of the Emirates zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.