Hotel Premier Inn Dubai International Airport

Hotel Premier Inn Dubai International Airport
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Premier Inn Dubai International Airport voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Premier Inn Dubai International Airport in het Nederlands

Het hotel ligt op 10 minuten afstand van het vliegveld en bied alles wat je nodig hebt voor een nacht als je wacht op je transfer vlucht. Goede bedden en nette badkamer met goede en fijne douche. De shuttle service van het hotel brengt en haalt je van het vliegveld en er staan voldoende taxi's bij het hotel als je naar de stad toe wilt.

Goede uitvalsbasis

Familie Kraakman
17-5-2013

Nette eenvoudige fam. kamer. Goed ontbijt, goede coffee corner, keurig restaurant en bar. Lekker zwembad op het dak en prima service. Shuttle bus naar airport elk half uur 24 uur pd. 7 minuten van het vliegveld. Van daaruit met de Metro door heel Dubai. En korte stukjes vervolgens met de taxi. Shuttle bus van hotel rijdt ook dagelijks naar en van alle high lights.

Mijn man moest voor werk hierheen. 's Avonds was hij moe dus aten we veel in het hotel. Het eten was echt elke keer weer heerlijk.Ontbijt ook! Een 3 sterren accommodatie kan niet meer bieden dan dit hotel. Voor kinderen is er niet veel. Prima zwembad, wel wat klein, prima gym. Cappucino was ook heerlijk. Niet loopbaar vanaf vliegveld. Taxi va airport kost ong 26aed (is ong €5,-) Metrostation emiraten is 1 halte va airport en dan is het maar 5-10 minuten lopen.

Prima hotel voor een prima prijs!

j3bergen
24-10-2012

Dit hotel ligt op ongeveer 20 minuten met de taxi van het centrum.

Gratis shuttle bus naar beach en malls iedere dag.

Prima hotel voor een prima prijs. Personeel was hartstikke vriendelijk. Ontbijt was prima, niet heel uitgebreid. Kamers zijn schoon en redelijk ruim, bedden slapen dikke prima

Prima hotel voor Stop-over

m_delsing
23-10-2012

Twee nachten stopover. Prima hotel en uitvalsbasis voor bezichtiging Dubai. Hotelpersoneel is erg vriendelijk, kamers prima. De hele nacht door rijdt er een shuttle busje van en naar het vliegveld. Ook handig dat de bar in het hotel 24 uur per dag open is met verse broodjes en koffie.

Een prima hotel voor een overnachting

Danny
20-7-2011

Tussen twee vluchten hier even geslapen.

Doordat ik een late check in had, 2 uur, mocht ik ook laat uitchecken.

Nette rookvrije kamer, met uitzicht op het vliegveld. Echter totaal geen last van vliegtuig lawaai. Er rijdt een gratis shuttle bus tussen het hotel en het vliegveld.

Uitstekend hotel

Peter
9-9-2010

In augustus 2 nachten in dit hotel verbleven. Hotel is pas nieuw en dat is te merken. Alles, ook de kamers, ziet er nog mooi en schoon uit. Personeel is super vriendelijk en verleent geweldige service. Ontbijtbuffet is niet heel erg uitgebreid maar toch voor ieder wat wils. Vanaf de luchthaven rijdt er ieder half uur een gratis shuttlebus naar het hotel.

Hiervandaan is het 10 minuten rijden. Ook als je de stad in wilt kan je hier gebruik van maken en op de metro bij de luchthaven stappen. Hotel ligt dus ver buiten de stad maar vlakbij de luchthaven. Mocht je niet van de metro houden, taxi's genoeg in Dubai (en goedkoop). Nadeel is de verkeersdrukte waardoor je zelfs over korte ritjes lang kan doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premier Inn Dubai International Airport in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premier Inn Dubai International Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.