Aparthotel Pearl Marina

8.5Fantastisch

Ver. Arabische Emiraten, Ver. Arabische Emiraten, Dubai

Op vakantie geweest naar Pearl Marina?

8.5Fantastisch

Aparthotel info

• Jacuzzi
Meer aparthotel info

4 reviews over Aparthotel Pearl Marina

• 9Linda19-08-2015

Prima appartementen

Appartementen Pearl Marina is een prima complex. Wij hadden een appartement op de 1ste verdieping. Op het balkon kon je niet zitten, maar je had wel een mooi uitzicht over de haven. Het appartement was netjes en schoon. Er is een kleine keuken met de basis spullen. Het ontbijt is simpel, maar alles is wel goed. Het personeel is super vriendelijk. Je kunt altijd bij hun terecht met vragen en ze helpen je overal bij. Aan de overkant is een grote supermarkt Choithrams, waar je echt alles kunt krijgen tegen een lage prijs. Ook veel vegetarische producten! Vanuit het complex ben je binnen ongeveer 15 minuten bij de metro en de Jumeirah walk. Erg goede ligging!

Gereisd met vrienden in februari 2014

• 7Monique Bakker16-09-2014

Zéker voor herhaling vatbaar

Al 2x in Pearl Marina verbleven. Zeer goede locatie voor zeer goede prijs, vergeleken met de rest van de hotels in Dubai. Alleen het ontbijt vond ik matig, maar de suoermarkt aan de overkant biedt uitkomst. Loopafstand via brug, naar heeeel mooi stuk strand. De tweede keer dat we daar kwamen voor vakantie, wisten we niet wat we zagen, zó mooi dat het strand geworden is. De eerste keer was alles in aanleg-aanbouw, nu was het af. Jumeirah Walk ook makkelijk aan te lopen via de brug. Heeel veel goedkope restaurantjes en veel winkels, zoals Victoria's secret, Starbucks en Zara. Ook de Marina Mall is goed aan te lopen. Zéker als je nog verder doorloopt krijg je heel veel leuke restaurantjes. Voor de rest is alles goedkoop om met de taxi te doen. Kost zeer weinig. We gaan in oktober naar een nieuw hotel, ook aan de Marina haven, genaamd Marinaview. Is een nieuw hotel en ook een toplocatie.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

• 9Jan en Gé Leijssenaar23-02-2013

Perfect gelegen

Perfect gelegen aan de Marina op loopafstand van strand, metrostation en de Jumeirah walk alsmede op 15 minuten wandelen langs de marinapromenade naar w.c. Marina Mall. Tegenover is een grote supermarkt en aan de waterkant links zit restaurant Carlos waar je heerlijk kunt eten en waarvan de eigenaar goed nederlands spreekt. De kamers en het zwembad worden zeer goed schoongehouden en de service van het personeel is vanaf de aankomst tot het vertrek zeer goed. Het ontbijtbuffet is ook goed verzorgd met een ruime keuze in koude en warme gerechten. Bij het zwembad is het ook goed toeven met handdoeken zonnebrandolie en shampoo van het hotel om gratis te gebruiken.Kortom een plek om terug te komen.

Gereisd met partner in februari 2013

• 9markmeteren10-11-2012

Geweldig hotel met onzettend vriendelijk personeel

Pearl Marina Hotel ligt in de Dubai Marina. Vanaf hier loop je snel naar het strand, The Walk en de Marina Mall. Voor het hotel rijden genoeg taxis die je voor een onzettend lage prijs je overal in Dubai brengen. 11 dagen in het hotel verbleven en dat is mij zeer goed bevallen. Ontbijt is goed, alleen geen avondeten erbij maar dit moet je ook niet willen. Dubai heeft zoveel unieke locaties waar je kunt eten. Verder complimenten voor het personeel die altijd voor je klaar staan en graag een praatje met je maken. Kamers worden dagelijks schoon gemaakt en eigenlijk alles is prima in orde. De website van hotel geeft je een werkelijk beeld van de kamers en hotel zelf.

Gereisd met partner in oktober 2012

• Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Tennisbaan informatieBuiten