Géén boekingskosten

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

11 Reviews over One & Only Royal Mirage Arabian Court

• 10Naam Naam10-02-2013

fraai hotel, wel prijzig

de courtyard is een sprookje

• 10Teddybier15-07-2010

Perfecte week

Na een weekje Malediven nog een paar dagen overnacht in Dubai, wat een verschil. Van de hele dag in het zand op slippers naar Dubai..... Grote winkelcentra, eten bij Burj el Arab... contrast kan niet groter.

Mirage is echt een prachtig hotel en uitstekende service. Heerlijk eten in de diverse restaurantjes en lekker relaxen aan het zwembad. Mooiste hotel dat ik ooit bezocht heb en we gaan zeker nog eens een keer terug.

• 9Irene18-08-2009

Prima resort!

Net terug van vakantie in Arabian Court. Het is een prachtig hotel om te zien. Kamers zijn ruim, erg schoon, elke dag vers fruit/water. Service is prima. Genoeg restaurants om ergens (heerlijk) te eten. Ik vond het bij 't zwembad soms erg druk, veel kinderen. Zwembad bij Palace is mooier/groter, bij Residence heel rustig. Paar minpuntjes: 's morgens bij het ontbijt was het erg druk en moest je wachten op een tafeltje (in de Rottisserie), 's avonds trouwens ook. Voor zo'n luxe hotel vond ik dit een nadeel. En je moet elke dag een restaurant reserveren waar je wilt dineren. Ook moest je met kaartjes handdoeken halen bij 't zwembad en weer terugbrengen. Heb ik in andere 5* resorts nog niet meegemaakt. Bij 't zwembad krijg je hele dag door koud water, koude doekjes, fruit, zonnebril wordt schoon gemaakt, super! Al vaak in Dubai geweest, maar Jebel Ali bijv. doet echt niet onder voor Royal Mirage, terwijl Royal Mirage bekend staat om hun luxe. Al met al: leuk om er een keer te zijn geweest.

• 10Hanneke 14-07-2008

Ook dit jaar weer geweest, alleen nu wat langer. Wederom gewoon fantastisch. Zeer hoge kwaliteit. zie mijn eerdere reactie (2007)

• 10dgiac2b15-04-2008

Merveilleux hôtel, calme (malgré la proximité des travaux de Palm Jumeirah), trés propre, plage et piscine idéales, personnel aux petits soins..., accueil parfait (et en français !), restauration trés voire trop copieuse... enfin à conseiller tant aux séniors qu'aux familles et aux juniors. Quelques précautions à Dubaï : les taxis et les "lieux" où vous allez changer les euros en dirhams !!!

• 10 Mr. X01-03-2008

Ik ben er al 2 keer naartoe geweest met mijn ouders. Deze keer neem ik een vriend mee en we zullen slapen in de Royal Villa in de Residence&Spa. Het eten en de service is er gewoon perfect. Het is de ideale plek voor een buitenverblijf(hopelijk)

• 10Fam. de Jong13-11-2007

We zijn net terug van een heerlijke vakantie in het Royal Mirage Hotel / Arabian Court. In een woord GEWELDIG met hoofdletters! Supermooi en sfeervol hotel (geheel in Arabische stijl), goed en gevarieerd eten (diverse restaurants), uitgebreid ontbijtbuffet, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, mooi zwembad, tuin en strand, luxe kamers etc. etc. helemaal top, klein minpuntje is het uitzicht op de palm in aanbouw, vanaf strand zie je de bouwactiviteiten en bouwkranen, maar ach, het is zo heerlijk vertoeven hier dat je dat echt voor lief neemt!

• 10Hanneke 08-07-2007

Zojuist terug van week in Arabian Court. Het is er fantastisch. Gewoon perfect, geen enkel minpunt. Personeel is perfect, heerlijk gegeten, zeer schone grote kamers voorzien van alle luxe. Heerlijk zwembad, prachtige tuin. Geen enkele last van bouwactiviteiten. Zal er zeker weer naar toegaan.

• 10M. v/d Weide30-03-2007

Wij hebben in div. 5* hotels in Dubai e.o. gelogeerd en dit hotel waar wij begin maart 2007 verbleven, is absoluut de allerbeste gebleken. Het hoge prijskaartje (hebben de andere strand hotels ook) is het meer dan waard gebleken. Echt top! Onze vrienden logeerden in het Palace gedeelte, was eveneens geweldig. Voorbeeldje: voor babies biedt men gratis luiers, verzorgingsproducten, melk, eten enz. aan.

• 9Fam. Kavcic-de Ruiter12-02-2007

Wij waren hier in september 2005 voor 2 weken. Geweldig hotel met superservice, veel vriendelijker en persoonlijker dan in andere hotels waar we ook hebben gegeten. Ons zoontje van 3 is af en toe naar de kids club geweest. Niet nederlandstalig maar met de lieve leidsters ging het prima! Heel goed eten in de diverse restaurants van het hotel, wij gaan zeker nog eens terug !

Hotel One & Only Royal Mirage Arabian Court info

• TweepersoonsbedBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)