Hotel Nuran Marina Serviced Residences

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Nuran Marina Serviced Residences voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Nuran Marina Serviced Residences

• 7R. Prins02-01-2012

Prima met een paar kanttekeningen

Dec 2011: Ruim en prettig modern appartement. Is bijzonder goed schoon. Je kunt er van de vloer eten. Echter qua faciliteiten paar dingen om rekening te houden: Wifi: alleen onder bij zwembad mogelijk na iets te hebben genuttigd. Op appartement uitsluitend bekabeld internet. Neem dus laptop mee! Eveneens geen koffiemachine. Beperkt aantal badhanddoeken. Na hierover een klacht te hebben ingediend was het wel snel opgelost. Zwembad ligt in de ochtend in de schaduw ivm hoge gebouwen. Karig ontbijt. 5 min lopen en er is een keur aan ontbijtfaciliteiten.

Met jonge kinderen

• 9Marcel03-03-2010

Perfect appartment met goede prijs/kwaliteit

Nuran Marina is een perfect appartment dat ligt in het Dubai Marina gebied. Wij hadden een 1 slaapkamer appartement geboekt en aangegeven dat wij al rond 08:30 zouden arriveren. Checkin is vanaf 14:00. Wij kregen zonder extra kosten een drie slaapkamer appartement. Geweldig groot, twee badkamers, een keuken met alles erop en eraan (oven, magnetron, vaatwasser, vriezer, koelkast). Gratis breedband internet in de kamer. Televisie met 200 kanalen inclusief BVN. Hotel heeft een eigen zwembad met voldoende ligstoelen. Een eigen fitnessruimte, een ruimte voor kinderen om te spelen. Er is een Costa koffiebar in het gebouw. De ligging is perfect. 5 minuten lopen van het strand. Bij het strand is een lange boulevard met veel leuke restuarants en (dure) winkels. Ook op 5 minuten de Marina Mall met nog meer winkels en een grote, mooie supermarkt. Als het metrostation in april 2010 open is ben je snel in de stad. een nadeel: geluid aan de overkant waar wordt gebouwd.

Met jonge kinderen

0 tips over Hotel Nuran Marina Serviced Residences

0 vragen over Hotel Nuran Marina Serviced Residences

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
      • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats