9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Deira City Centre voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Novotel Deira City Centre in het Nederlands

Prima hotel voor een kort verblijf

Stijn
18-8-2013

Het is een net zakenhotel met redelijk ruime kamers waar je goed kunt slapen met twee volwassenen en twee kinderen. Alles ziet er net en schoon uit. Nadeel van het hotel is wel dat veel kamers 's ochtends vroeg geluidsoverlast hebben van de naastgelegen moskee. Verder is de ligging is prima, op een paar minuten lopen van de metro en tegenover een groot overdekt winkelcentra met onder andere een supermarkt en wat eettentjes. In tien minuten ben je met de taxi of metro op het vliegveld.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Fair location with good service

robn
5-1-2012

Good room with clean and very nice bathroom But hard bed but can stand it for some nights (not more..) Nice bar with good service Accross the street from Deira mall Close to Airport and Airshow area Free wifi downstairs

Gereisd Alleenreizend in november 2011

goed hotel

muis
22-2-2010

van 16-02 t/m20-02-2010 in dit hotel geweest. Goede ligging tov Deira shopping en metro-bus verbinding naar alle uithoeken van de stad. Netjes, ruim opgezet, vriendelijk, lekker ontbijt. Net naast Moskee was eerste ochtend wel even schrikken.

Gereisd Met partner in Mon Feb 22 2010 21:14:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goedkoop en goeds

Kessels
16-2-2009

Goed hotel, centrale ligging. Wij betaalde 120 euro per nacht. Voor dubai begrippen wel goedkoop. Hotel is netjes en erg nieuw. Enigste probleem, temperatuur van de douche was erg slecht af te regelen. Gewoon in bad gegaan.

Kamers erg ruim, geen vakantie hotel, verder super!

Gereisd Zakelijk in januari 2009

Goed hotel op prettige lokatie

RobDutchman58
3-1-2009

Net terug van 8 nachten in het gloednieuwe Novotel Deira City Centre hotel en zeer tevreden. Hoewel wij vroeg in de ochtend aankwamen, kregen we toch al toegang tot onze toevalli gvrije kamer. Vriendelijk en hulpvaardig personeel in een nieuw en rustig hotel. Nette kamer (2-p bed en 1-p sofabank) met lcd-tv, iedere dag flesjes water, waterkoker met thee en koffie, goede douche en apart ligbad. Het hotel (tezamen met een eveneens nieuw Ibis hotel) ligt recht tegenover een aardige mall met foodcourt en een zeer grote supermarkt. Omdat het aan de noordkant van de Creek ligt heeft het nauwelijks last van bouwwerkzaamheden in de buurt. Het deelt een leuk zwembad met het Ibis hotel welke helaas maar een paar uur zon per dag heeft. Twee keer per dag is er een gratis pendelbusje naar Jumeirah Beach Park en ieder half uur naar de vlakbij gelegen luchthaven. Taxi tip: neem plattegrond mee en stel zeker dat de meestal vriendelijke chauffeur dezelfde bestemming in gedachten heeft als jijzelf.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2008

• KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• BuitensportenGolfbanen
  • TennisbaanAanwezig
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Deira City Centre in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Deira City Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.