Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag41°31°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Movenpick Jumeirah Beach voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl
Tjingo
Tjingo

1 review over Hotel Movenpick Jumeirah Beach in het Nederlands

Erg goed service. Leuke en veilige locatie

Jeffrey stoffels
13-1-2011

Echt een super service. Schitterend hotel met serieus goed eten. Ligt vlakbij strand en direct aan een mooie boulevard met mooie en bekende restaurants van goede kwalitit Het eten hier is van hoger niveau dan bij ons. Het strand heeft geen bedjes en geen eettentjes. De wijk is new Dubai erg veilig en rustig meer buitenlands dan locals. Met een taxi ben je binnen 20 min bij de Dubai Malls en de 860 m hoge gebouw. ( 10 euro) Voor zonnen, shoppen, veel luxe, lekker eten en mooie auto's zit je hier goed. Wij vonden het geweldig. We hadden een heel ander idee van dit land.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Steaks, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Movenpick Jumeirah Beach in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Movenpick Jumeirah Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.