Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag42°33°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Movenpick Jumeirah Beach voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Movenpick Jumeirah Beach in het Nederlands

Leuk hotel, jammer van bouwput er direct naast

S.vdW
8-5-2015

Het is een mooi hotel, leuke locatie aan de walk met vele restaurantjes. 's avonds file met de duurste en mooiste auto's! Ontbijt was erg goed en uitgebreid. Kamers worden goed schoongemaakt. Personeel zwembad en restaurant erg vriendelijk en behulpzaam. Op zeer korte loopafstand ligt tramhalte naar bijv. de palm of richting metro naar Dubai stad. Enige minpunt vonden wij de bouwput direct naast het hotel, de bouwvakkers kijken zo op het zwembad en de herrie die de bouw geeft is erg hinderlijk.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2015

SUPER hotel

Kersten
31-8-2012

Een fantastisch hotel waar we 12 dagen te gast waren. De service is Super. Niets is teveel gevraagd. Kamers zijn schoon het eten is voortreffelijk en divers. Je kan een tas met daarin handdoeken en matrassen en een parasol meenemen naar het strand. Doordat het zeer warm was kwam het zwembadpersoneel van het hotel met ijs-spray of met ijskoude doekjes langs voor verkoeling. Het hotel wat ligt aan de Walk waar menig mannen hart sneller gaat kloppen na het zien van de prachtige snelle en dure auto's die er elke avond in file langsrijden.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

Heerlijk hotel!

Tamara
29-5-2011

Wij zaten elf dagen in dit hotel en het beviel ons super! De ligging is natuurlijk geweldig, aan The Walk (de pronkpromenade). In een paar minuten ben je met de taxi al bij allerlei bezienswaardigheden voor een paar euro. Service is prima, alleen jammer van het strand (geen bedjes), maar op een handdoek wil ook prima. We hadden ook een probleempje en dat werd super opgelost. Als je buiten komt, wordt er gelijk een taxi voor je geregeld als je dat wilt. Natuurlijk wel jammer dat je op een bepaald moment geen zon hebt bij het zwembad, omdat het hotel is omringd door hoge gebouwen, maar dan ga je naar de andere kant van het hotel waar je wel lekker kunt zonnen. De kamers waren ook goed, mooie badkamer en mooi schoon. Eten was ook heerlijk! Wij hadden alleen ontbijt en dat was zeer uitgebreid. Aan The Walk heb je voor drie personen een hoofdgerecht voor 50 euro, dus 's avonds gingen we altijd daar uit eten. Kortom, goed hotel!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2011

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Steaks, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Movenpick Jumeirah Beach in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Movenpick Jumeirah Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.