Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag43°32°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Movenpick Jumeirah Beach voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Movenpick Jumeirah Beach in het Nederlands

Een fantastisch hotel !

Ida Maassen
22-3-2012

Een prima hotel met goede service, vriendelijk personeel en een uitgebreid heerlijk ontbijtbuffet. Perfecte ligging aan de boulevard met vele restaurantjes waar je voor een redelijke prijs heerlijk kunt eten ( tip: The Butchershop of Paul) Zwembad ligt van 10 tot half 12 in de zon en verdwijnt dan even achter de hoge gebouwen. Rond 13.00 uur is de zon weer volop terug en kun je heerlijk zonnen en relaxen aan het zwembad. Leuke bar met heerlijke loungebanken ! Voor ons een hotel om zeker terug te keren.

Gereisd Met partner in maart 2012

Tophotel, perfect gelegen aan The Jumeirah Walk!

Chris
5-8-2011

Het hotel is erg gunstig gelegen. Voor de echte strandliefhebber perfect, aangezien je The Walk alleen maar over hoeft te steken en je zit op het strand. Mooi zandstrand, alleen geen bedjes verkrijgbaar. Kamers prima, met uitzicht op het strand (althans, wij hadden zijzeezicht, maar prima te doen). Ontbijt was erg uitgebreid en goed verzorgd. Vanuit het hotel zit je op de Walk, waar je overall eettentjes en cafe's hebt. tegen goede prijzen viel ons op! Absolute aanrader!

Gereisd Met partner in maart 2011

Geen 5* waardig

SB
8-11-2010

Dit hotel was totaal niet wat wij dachten te krijgen. De kamers zijn zeer lawaaierig, indien je op 4de verdieping slaapt heb je last van de bar en indien je op andere kamer ligt is het alsof je buren bij je in de kamer zijn. Het ontbijt is echt triestig, enkel witte en bruine toast als brood, wij hadden iets meer verwacht. Avondeten ook niet goed, zeer weinig afname dus koud eten. Het zwembad dan, dit is echt klein met amper 50 ligstoelen op elkaar gepropt voor 294 kamers, bijkomend is er enkel maar zon aan het zwembad van 14h tot 17h. Als je naar het strand wil moet je toch wel dikke 10 min gaan, op het strand zijn er geen voorzieningen, geen stoelen, geen toiletten, niets. Het enige positieve is de ligging dat heel tof is, op een leuke boulevard met winkeltjes en cafes. Het personeel deed ook wel zijn best en was zeer vriendelijk.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plek!

N.Haijkens
12-10-2010

Het hotel ligt wel in èèn van de duurste wijken en omgeving van Dubai. Maar wel met een gezellige boulevard, volop winkels en eetgelegenheden. En overdag het strand en natuurlijk zwembaden in diverse hotels. Er is van alles te doen. Ook makkelijk om met de metro naar het centrum te gaan of een taxi te nemen, deze zijn helemaal niet duur. Dus hotel en omgeving zeker een aanrader!!!

Gereisd Met partner in september 2010

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Steaks, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Movenpick Jumeirah Beach in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Movenpick Jumeirah Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.