Hotel Movenpick Jumeirah Beach

Hotel Movenpick Jumeirah Beachstersterstersterster

7.7Goed

Ver. Arabische Emiraten, Ver. Arabische Emiraten, Dubai

7.7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Movenpick Jumeirah Beach voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Kinderopvang
  • Sauna

10 reviews over Hotel Movenpick Jumeirah Beach

• 8S.vdW08-05-2015

Leuk hotel, jammer van bouwput er direct naast

Het is een mooi hotel, leuke locatie aan de walk met vele restaurantjes. 's avonds file met de duurste en mooiste auto's! Ontbijt was erg goed en uitgebreid. Kamers worden goed schoongemaakt. Personeel zwembad en restaurant erg vriendelijk en behulpzaam. Op zeer korte loopafstand ligt tramhalte naar bijv. de palm of richting metro naar Dubai stad. Enige minpunt vonden wij de bouwput direct naast het hotel, de bouwvakkers kijken zo op het zwembad en de herrie die de bouw geeft is erg hinderlijk.

Gereisd met oudere kinderen in april 2015

• 10Kersten31-08-2012

SUPER hotel

Een fantastisch hotel waar we 12 dagen te gast waren. De service is Super. Niets is teveel gevraagd. Kamers zijn schoon het eten is voortreffelijk en divers. Je kan een tas met daarin handdoeken en matrassen en een parasol meenemen naar het strand. Doordat het zeer warm was kwam het zwembadpersoneel van het hotel met ijs-spray of met ijskoude doekjes langs voor verkoeling. Het hotel wat ligt aan de Walk waar menig mannen hart sneller gaat kloppen na het zien van de prachtige snelle en dure auto's die er elke avond in file langsrijden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 9Ida Maassen22-03-2012

Een fantastisch hotel !

Een prima hotel met goede service, vriendelijk personeel en een uitgebreid heerlijk ontbijtbuffet. Perfecte ligging aan de boulevard met vele restaurantjes waar je voor een redelijke prijs heerlijk kunt eten ( tip: The Butchershop of Paul) Zwembad ligt van 10 tot half 12 in de zon en verdwijnt dan even achter de hoge gebouwen. Rond 13.00 uur is de zon weer volop terug en kun je heerlijk zonnen en relaxen aan het zwembad. Leuke bar met heerlijke loungebanken ! Voor ons een hotel om zeker terug te keren.

Gereisd met partner in maart 2012

• 8Chris05-08-2011

Tophotel, perfect gelegen aan The Jumeirah Walk!

Het hotel is erg gunstig gelegen. Voor de echte strandliefhebber perfect, aangezien je The Walk alleen maar over hoeft te steken en je zit op het strand. Mooi zandstrand, alleen geen bedjes verkrijgbaar. Kamers prima, met uitzicht op het strand (althans, wij hadden zijzeezicht, maar prima te doen). Ontbijt was erg uitgebreid en goed verzorgd. Vanuit het hotel zit je op de Walk, waar je overall eettentjes en cafe's hebt. tegen goede prijzen viel ons op! Absolute aanrader!

Gereisd met partner in maart 2011

• 10Tamara29-05-2011

Heerlijk hotel!

Wij zaten elf dagen in dit hotel en het beviel ons super! De ligging is natuurlijk geweldig, aan The Walk (de pronkpromenade). In een paar minuten ben je met de taxi al bij allerlei bezienswaardigheden voor een paar euro. Service is prima, alleen jammer van het strand (geen bedjes), maar op een handdoek wil ook prima. We hadden ook een probleempje en dat werd super opgelost. Als je buiten komt, wordt er gelijk een taxi voor je geregeld als je dat wilt. Natuurlijk wel jammer dat je op een bepaald moment geen zon hebt bij het zwembad, omdat het hotel is omringd door hoge gebouwen, maar dan ga je naar de andere kant van het hotel waar je wel lekker kunt zonnen. De kamers waren ook goed, mooie badkamer en mooi schoon. Eten was ook heerlijk! Wij hadden alleen ontbijt en dat was zeer uitgebreid. Aan The Walk heb je voor drie personen een hoofdgerecht voor 50 euro, dus 's avonds gingen we altijd daar uit eten. Kortom, goed hotel!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2011

• 3SB08-11-2010

Geen 5* waardig

Dit hotel was totaal niet wat wij dachten te krijgen. De kamers zijn zeer lawaaierig, indien je op 4de verdieping slaapt heb je last van de bar en indien je op andere kamer ligt is het alsof je buren bij je in de kamer zijn. Het ontbijt is echt triestig, enkel witte en bruine toast als brood, wij hadden iets meer verwacht. Avondeten ook niet goed, zeer weinig afname dus koud eten. Het zwembad dan, dit is echt klein met amper 50 ligstoelen op elkaar gepropt voor 294 kamers, bijkomend is er enkel maar zon aan het zwembad van 14h tot 17h. Als je naar het strand wil moet je toch wel dikke 10 min gaan, op het strand zijn er geen voorzieningen, geen stoelen, geen toiletten, niets. Het enige positieve is de ligging dat heel tof is, op een leuke boulevard met winkeltjes en cafes. Het personeel deed ook wel zijn best en was zeer vriendelijk.

Gereisd met partner in januari 2010

• 9N.Haijkens12-10-2010

Fantastische plek!

Het hotel ligt wel in èèn van de duurste wijken en omgeving van Dubai. Maar wel met een gezellige boulevard, volop winkels en eetgelegenheden. En overdag het strand en natuurlijk zwembaden in diverse hotels. Er is van alles te doen. Ook makkelijk om met de metro naar het centrum te gaan of een taxi te nemen, deze zijn helemaal niet duur. Dus hotel en omgeving zeker een aanrader!!!

Gereisd met partner in september 2010

2 tips over Hotel Movenpick Jumeirah Beach

• Ida Maassen, 22-03-2012

Aan THE walk vind je diverse restaurants, tip is THE Butchershop waar je zelf de grote van je steak kunt bepalen ! Nog een aanrader is Pauls - de uiensoep geserveerd in een broodmandje is heerlijk! Wel snel eten want halverwege het voorgerecht staan ze met je hoofdgerecht aan je tafeltje. Beter is het om eerst en voorgerecht te bestellen en daarna het hoofdgerecht.

• S.vdW, 08-05-2015

Ga voordat je dit hotel boekt na of de bouwput inmiddels is opgeheven.

1 vraag over Hotel Movenpick Jumeirah Beach

• martha, 25-12-2014

betalen

waar betaal je mee en kan je in de buurt geld pinnen en met welke pas?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension

• Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Handdoeken aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenAmerikaans, Arabisch, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood, Zwitsers
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• Sport & SpelBiljart