Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag42°29°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Movenpick Jumeirah Beach voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Movenpick Jumeirah Beach in het Nederlands

Leuk hotel, jammer van bouwput er direct naast

S.vdW
8-5-2015

Het is een mooi hotel, leuke locatie aan de walk met vele restaurantjes. 's avonds file met de duurste en mooiste auto's! Ontbijt was erg goed en uitgebreid. Kamers worden goed schoongemaakt. Personeel zwembad en restaurant erg vriendelijk en behulpzaam. Op zeer korte loopafstand ligt tramhalte naar bijv. de palm of richting metro naar Dubai stad. Enige minpunt vonden wij de bouwput direct naast het hotel, de bouwvakkers kijken zo op het zwembad en de herrie die de bouw geeft is erg hinderlijk.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2015

SUPER hotel

Kersten
31-8-2012

Een fantastisch hotel waar we 12 dagen te gast waren. De service is Super. Niets is teveel gevraagd. Kamers zijn schoon het eten is voortreffelijk en divers. Je kan een tas met daarin handdoeken en matrassen en een parasol meenemen naar het strand. Doordat het zeer warm was kwam het zwembadpersoneel van het hotel met ijs-spray of met ijskoude doekjes langs voor verkoeling. Het hotel wat ligt aan de Walk waar menig mannen hart sneller gaat kloppen na het zien van de prachtige snelle en dure auto's die er elke avond in file langsrijden.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

prima luxe hotel

roos
24-5-2012

geweldige ligging aan strand met uitzicht op Palmeneiland. Gezellige boulevard met terrassen en winkels, op 10 min loopafstand van Dubai Marina met leuke lounge/borrelrestaurant/café's. Vriendelijk service gericht personeel. Als enige, maar wel belangrijk, minpunt hebben wij de bouwwerkzaamheden ervaren, die op 10 m. afstand van het zwembad plaatsvinden. Je kunt de heipalen bijna aanraken. Dit zorgt voor veel geluidsoverlast.Alleen op vrijdag wordt er niet geheid. Het hotel heeft (gratis) parasols, matjes en baddoeken beschikbaar voor op het strand.

Gereisd Met vrienden in mei 2012

Een fantastisch hotel !

Ida Maassen
22-3-2012

Een prima hotel met goede service, vriendelijk personeel en een uitgebreid heerlijk ontbijtbuffet. Perfecte ligging aan de boulevard met vele restaurantjes waar je voor een redelijke prijs heerlijk kunt eten ( tip: The Butchershop of Paul) Zwembad ligt van 10 tot half 12 in de zon en verdwijnt dan even achter de hoge gebouwen. Rond 13.00 uur is de zon weer volop terug en kun je heerlijk zonnen en relaxen aan het zwembad. Leuke bar met heerlijke loungebanken ! Voor ons een hotel om zeker terug te keren.

Gereisd Met partner in maart 2012

Tophotel, perfect gelegen aan The Jumeirah Walk!

Chris
5-8-2011

Het hotel is erg gunstig gelegen. Voor de echte strandliefhebber perfect, aangezien je The Walk alleen maar over hoeft te steken en je zit op het strand. Mooi zandstrand, alleen geen bedjes verkrijgbaar. Kamers prima, met uitzicht op het strand (althans, wij hadden zijzeezicht, maar prima te doen). Ontbijt was erg uitgebreid en goed verzorgd. Vanuit het hotel zit je op de Walk, waar je overall eettentjes en cafe's hebt. tegen goede prijzen viel ons op! Absolute aanrader!

Gereisd Met partner in maart 2011

Heerlijk hotel!

Tamara
29-5-2011

Wij zaten elf dagen in dit hotel en het beviel ons super! De ligging is natuurlijk geweldig, aan The Walk (de pronkpromenade). In een paar minuten ben je met de taxi al bij allerlei bezienswaardigheden voor een paar euro. Service is prima, alleen jammer van het strand (geen bedjes), maar op een handdoek wil ook prima. We hadden ook een probleempje en dat werd super opgelost. Als je buiten komt, wordt er gelijk een taxi voor je geregeld als je dat wilt. Natuurlijk wel jammer dat je op een bepaald moment geen zon hebt bij het zwembad, omdat het hotel is omringd door hoge gebouwen, maar dan ga je naar de andere kant van het hotel waar je wel lekker kunt zonnen. De kamers waren ook goed, mooie badkamer en mooi schoon. Eten was ook heerlijk! Wij hadden alleen ontbijt en dat was zeer uitgebreid. Aan The Walk heb je voor drie personen een hoofdgerecht voor 50 euro, dus 's avonds gingen we altijd daar uit eten. Kortom, goed hotel!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2011

Leuk maar geen strand bed...!

van der Meulen
25-1-2011

Het hotel ziet er verder prima uit het personeel is erg vriendelijk, helaas zijn er van uit het hotel geen faciliteiten op het stand (geen bed of parasol) waardoor je de hele dag met je kond en handdoek in het zand moet liggen of wanneer je in Januari bent en al vroeg de zon wil op te zoeken dan kan dat pas van af 14.00 uur bij het zwembad ivm de hoog bouw rond om het hotel. S'avonds is het gezellig aan de boulevard en één grote auto show menig mannen hart gaat hier sneller kloppen, gelukkig zijn er 25 shopping Malls voor de dames..

Gereisd Met vrienden in januari 2011

Erg goed service. Leuke en veilige locatie

Jeffrey stoffels
13-1-2011

Echt een super service. Schitterend hotel met serieus goed eten. Ligt vlakbij strand en direct aan een mooie boulevard met mooie en bekende restaurants van goede kwalitit Het eten hier is van hoger niveau dan bij ons. Het strand heeft geen bedjes en geen eettentjes. De wijk is new Dubai erg veilig en rustig meer buitenlands dan locals. Met een taxi ben je binnen 20 min bij de Dubai Malls en de 860 m hoge gebouw. ( 10 euro) Voor zonnen, shoppen, veel luxe, lekker eten en mooie auto's zit je hier goed. Wij vonden het geweldig. We hadden een heel ander idee van dit land.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

Geen 5* waardig

SB
8-11-2010

Dit hotel was totaal niet wat wij dachten te krijgen. De kamers zijn zeer lawaaierig, indien je op 4de verdieping slaapt heb je last van de bar en indien je op andere kamer ligt is het alsof je buren bij je in de kamer zijn. Het ontbijt is echt triestig, enkel witte en bruine toast als brood, wij hadden iets meer verwacht. Avondeten ook niet goed, zeer weinig afname dus koud eten. Het zwembad dan, dit is echt klein met amper 50 ligstoelen op elkaar gepropt voor 294 kamers, bijkomend is er enkel maar zon aan het zwembad van 14h tot 17h. Als je naar het strand wil moet je toch wel dikke 10 min gaan, op het strand zijn er geen voorzieningen, geen stoelen, geen toiletten, niets. Het enige positieve is de ligging dat heel tof is, op een leuke boulevard met winkeltjes en cafes. Het personeel deed ook wel zijn best en was zeer vriendelijk.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische plek!

N.Haijkens
12-10-2010

Het hotel ligt wel in èèn van de duurste wijken en omgeving van Dubai. Maar wel met een gezellige boulevard, volop winkels en eetgelegenheden. En overdag het strand en natuurlijk zwembaden in diverse hotels. Er is van alles te doen. Ook makkelijk om met de metro naar het centrum te gaan of een taxi te nemen, deze zijn helemaal niet duur. Dus hotel en omgeving zeker een aanrader!!!

Gereisd Met partner in september 2010

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Steaks, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Movenpick Jumeirah Beach in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Movenpick Jumeirah Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.