Hotel Movenpick Jumeirah Beach *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Jeffrey stoffels

Erg goed service. Leuke en veilige locatie

Jeffrey stoffels
13-1-2011

Echt een super service. Schitterend hotel met serieus goed eten. Ligt vlakbij strand en direct aan een mooie boulevard met mooie en bekende restaurants van goede kwalitit Het eten hier is van hoger niveau dan bij ons. Het strand heeft geen bedjes en geen eettentjes. De wijk is new Dubai erg veilig en rustig meer buitenlands dan locals. Met een taxi ben je binnen 20 min bij de Dubai Malls en de 860 m hoge gebouw. ( 10 euro) Voor zonnen, shoppen, veel luxe, lekker eten en mooie auto's zit je hier goed. Wij vonden het geweldig. We hadden een heel ander idee van dit land.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011