Hotel Movenpick Jumeirah Beach *****

Review geschreven door SB

Geen 5* waardig

SB
8-11-2010

Dit hotel was totaal niet wat wij dachten te krijgen. De kamers zijn zeer lawaaierig, indien je op 4de verdieping slaapt heb je last van de bar en indien je op andere kamer ligt is het alsof je buren bij je in de kamer zijn. Het ontbijt is echt triestig, enkel witte en bruine toast als brood, wij hadden iets meer verwacht. Avondeten ook niet goed, zeer weinig afname dus koud eten. Het zwembad dan, dit is echt klein met amper 50 ligstoelen op elkaar gepropt voor 294 kamers, bijkomend is er enkel maar zon aan het zwembad van 14h tot 17h. Als je naar het strand wil moet je toch wel dikke 10 min gaan, op het strand zijn er geen voorzieningen, geen stoelen, geen toiletten, niets. Het enige positieve is de ligging dat heel tof is, op een leuke boulevard met winkeltjes en cafes. Het personeel deed ook wel zijn best en was zeer vriendelijk.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)