Hotel Mövenpick IBN Battuta Gate

Hotel Mövenpick IBN Battuta Gate

9.5Fenomenaal

Ver. Arabische Emiraten, Ver. Arabische Emiraten, Dubai

9.5Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick IBN Battuta Gate voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

21 reviews over Hotel Mövenpick IBN Battuta Gate

• 2019
    9Erica28-11-2019

De ligging van het hotel is ideaal, dicht bij de bussen en dicht bij de metro. Het hotel was super. Schoon, vriendelijk personeel en een prima kamer met heerlijke bedden. Het eten was ook goed en voldoende keuze. Ook het chocolade-uurtje van 17.00 tot 1800 uur was super. Kortom we hebben een geweldig verblijf gehad. Het strandje op het palmeiland is ook super. Je wordt gehaald en gebracht met een shuttlebusje.

Gereisd met partner in november 2019

• 10Anne11-05-2019

Mooie grote schone kamers. Heel vriendelijk personeel. We verbleven obv halfpensioen, keuze van het eten is zeer uitgebreid en lekker, elke avond een ander thema. Mooi zwembad alleen jammer dat na 4 uur er geen zon meer komt, ook leuke beachclub waar je als hotelgast gratis toegang tot had. Ligging bij de metro en een groot wnkelcentrum. De prijzen van de taxi zijn niet hoog, het starttarief is 5 dirnham (€1,25) en daarna loopt de meter ( Dubai Mall 60 en Marine 25 dirnham). Ook met de taxi naar Abu Dhabi geweest met 5 personen, retour kostte dit nog geen €100,- , de moskee is zeker een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 10Saida Nassri01-04-2019

Geweldig mooi hotel, super vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt niks ontbrak. Dinner was gevarieerd en overheerlijk. Mooi rooftop zwembad. Hotel ligt wat verder weg van het centrum maar vlakbij had je een metro en gratis busvervoer. Groot shoppingcenter tegenover het hotel. Een aanrader dit luxehotel dat van mij 6 sterren verdiend. Kijk ernaar uit om terug te gaan volgend jaar.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 9Kelly21-03-2019

Super vakantie gehad!

Luxe, luxe en nog een luxe. Het hotel is groot, maar zo gebouwd dat je van niemand last hebt en in alle rust bij het zwembad kan liggen. Het eten is erg uitgebreid. Wij hadden halfpension en mochten kiezen of we in de middag of avond hier gebruik van maakte. Je kon kiezen uit verschillende a la carte restaurants of het buffetrestaurants. In de week dat wij er waren, waren er meerdere thema avonden met tafels vol eten en luxe taarten. Tevens zit er een groot winkelcentrum met supermarkt en bus en metrohalte tegenover het hotel. Dus je bent bij de grootste shoppingmalls en Burj Khalifa binnen een half uurtje. Ook bieden ze een shuttle service aan naar een beachclub aan het strand (met towelservice). Het hotel is net als alle andere hotels in Dubai prijzig, maar ik vond het zeker het geld wel waard.

Gereisd met partner in april 2018

• 9Khalil23-02-2019

Top hotel !

Zeer mooie en nette hotel Het eten in de restaurants in het hotel is erg goed De ligging is niet geweldig (te ver en geen mooie uitzicht)

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    9Bos04-11-2018

Fantastisch. Graag nog een keer.

Een fantastisch hotel met personeel dat alles voor je doet met een grote glimlach op hun gezicht. Hotelkamer zeer ruim met een hele mooie badkamer. Een heerlijk bed. Wij keken uit op de energiecentrale, maar daar heb ik mij niet aan gestoord. Ontbijtbuffet heel erg goed. Alles wat je je maar kan wensen tot indiaas eten aan toe.

Gereisd met partner in oktober 2018

• Oude reviews

9Edwin17-07-2017

Uitstekend

Hotel ligt inderdaad tegenover een elektriciteitscentrale met daar achter de zee. Echter aan de andere kant ligt de Ibn Battuta Mall. Dit is welliwaas niet van het niveau Dubai Mall maar met veel betaalbare shops, veel eetgelegenheiden en een enorm bioscoopcomplex. Voordeel van dit alles is dat je binnen een paar minuten een taxi hebt. Het hotel ligt wel excentrisch van de bezienswaardigheden. Echter alles is met een taxi binnen het half uur te bereiken. Het hotel zelf heeft een prima zwembad met uitzicht op de stad met zeer aardige badmeesters (in iedergeval voor onze kinderen). Mooiste vonden ze wel de infinitypool in Beachclub Oceana (met snelle shuttlebus bereikbaar). Kamers zijn uitstekend, uitzicht minder (we hadden uitzicht op de centrale) maar schoon en prima uitgeruste badkamers. Ontbijtbuffet meer dan prima met behulpzame koks. Ook het eten in het hotel was prima maar meestal aten we in de mall. Behulpzaamheid van de receptie is goed maar wel afhankelijk van hoe men het Engels machtig was. Al met al een uitstekende keus voor ons geweest.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 9echtpaar25-02-2017

Geweldig hotel!

Prachtig hotel, uitstekende service, goede restaurants. Pendelbus naar de mooie Oceana Beachclub met geweldig infinity zwembad.

Gereisd met partner in februari 2017

• 10Esther12-02-2017

Echt een perfect hotel

Het is een erg mooi en schoon hotel. De mensen zijn erg vriendelijk. Ligging is wat achteraf, maar grote shopping mall aan de overkant. Metro en busstation op 5 minuutjes lopen. Alles is goed te doen met de metro. Shuttlebus naar het privé strand ( elke dag) en in het weekend naar Dubai mall en de The Mall of Emirates erg goed geregeld. Het zwembad mag iets warmer. Verder perfect!!!

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 9Lisette01-05-2016

Dit hotel boeken als je naat Dubai gaat!

Super mooi hotel. Oosterste luxe uitstraling. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Het allermooiste wat het hotel aanbied is met een gratis shuttle naar het zwembad op het palm eiland. Waanzinnig mooi. Infinity Pool. Onbeschrijfelijk!

Gereisd met partner in januari 2016

Hotel Mövenpick IBN Battuta Gate info