Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag37°27°
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick IBN Battuta Gate voor je op een rij gezet:

20 reviews over Hotel Mövenpick IBN Battuta Gate in het Nederlands

Anne
11-5-2019

Mooie grote schone kamers. Heel vriendelijk personeel. We verbleven obv halfpensioen, keuze van het eten is zeer uitgebreid en lekker, elke avond een ander thema. Mooi zwembad alleen jammer dat na 4 uur er geen zon meer komt, ook leuke beachclub waar je als hotelgast gratis toegang tot had. Ligging bij de metro en een groot wnkelcentrum. De prijzen van de taxi zijn niet hoog, het starttarief is 5 dirnham (€1,25) en daarna loopt de meter ( Dubai Mall 60 en Marine 25 dirnham). Ook met de taxi naar Abu Dhabi geweest met 5 personen, retour kostte dit nog geen €100,- , de moskee is zeker een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Saida Nassri
1-4-2019

Geweldig mooi hotel, super vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt niks ontbrak. Dinner was gevarieerd en overheerlijk. Mooi rooftop zwembad. Hotel ligt wat verder weg van het centrum maar vlakbij had je een metro en gratis busvervoer. Groot shoppingcenter tegenover het hotel. Een aanrader dit luxehotel dat van mij 6 sterren verdiend. Kijk ernaar uit om terug te gaan volgend jaar.

Gereisd Met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super vakantie gehad!

Kelly
21-3-2019

Luxe, luxe en nog een luxe. Het hotel is groot, maar zo gebouwd dat je van niemand last hebt en in alle rust bij het zwembad kan liggen. Het eten is erg uitgebreid. Wij hadden halfpension en mochten kiezen of we in de middag of avond hier gebruik van maakte. Je kon kiezen uit verschillende a la carte restaurants of het buffetrestaurants. In de week dat wij er waren, waren er meerdere thema avonden met tafels vol eten en luxe taarten. Tevens zit er een groot winkelcentrum met supermarkt en bus en metrohalte tegenover het hotel. Dus je bent bij de grootste shoppingmalls en Burj Khalifa binnen een half uurtje. Ook bieden ze een shuttle service aan naar een beachclub aan het strand (met towelservice). Het hotel is net als alle andere hotels in Dubai prijzig, maar ik vond het zeker het geld wel waard.

Gereisd Met partner in april 2018

Top hotel !

Khalil
23-2-2019

Zeer mooie en nette hotel Het eten in de restaurants in het hotel is erg goed De ligging is niet geweldig (te ver en geen mooie uitzicht)

Gereisd Met partner in februari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastisch. Graag nog een keer.

Bos
4-11-2018

Een fantastisch hotel met personeel dat alles voor je doet met een grote glimlach op hun gezicht. Hotelkamer zeer ruim met een hele mooie badkamer. Een heerlijk bed. Wij keken uit op de energiecentrale, maar daar heb ik mij niet aan gestoord. Ontbijtbuffet heel erg goed. Alles wat je je maar kan wensen tot indiaas eten aan toe.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitstekend

Edwin
17-7-2017

Hotel ligt inderdaad tegenover een elektriciteitscentrale met daar achter de zee. Echter aan de andere kant ligt de Ibn Battuta Mall. Dit is welliwaas niet van het niveau Dubai Mall maar met veel betaalbare shops, veel eetgelegenheiden en een enorm bioscoopcomplex. Voordeel van dit alles is dat je binnen een paar minuten een taxi hebt. Het hotel ligt wel excentrisch van de bezienswaardigheden. Echter alles is met een taxi binnen het half uur te bereiken. Het hotel zelf heeft een prima zwembad met uitzicht op de stad met zeer aardige badmeesters (in iedergeval voor onze kinderen). Mooiste vonden ze wel de infinitypool in Beachclub Oceana (met snelle shuttlebus bereikbaar). Kamers zijn uitstekend, uitzicht minder (we hadden uitzicht op de centrale) maar schoon en prima uitgeruste badkamers. Ontbijtbuffet meer dan prima met behulpzame koks. Ook het eten in het hotel was prima maar meestal aten we in de mall. Behulpzaamheid van de receptie is goed maar wel afhankelijk van hoe men het Engels machtig was. Al met al een uitstekende keus voor ons geweest.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig hotel!

echtpaar
25-2-2017

Prachtig hotel, uitstekende service, goede restaurants. Pendelbus naar de mooie Oceana Beachclub met geweldig infinity zwembad.

Gereisd Met partner in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Echt een perfect hotel

Esther
12-2-2017

Het is een erg mooi en schoon hotel. De mensen zijn erg vriendelijk. Ligging is wat achteraf, maar grote shopping mall aan de overkant. Metro en busstation op 5 minuutjes lopen. Alles is goed te doen met de metro. Shuttlebus naar het privé strand ( elke dag) en in het weekend naar Dubai mall en de The Mall of Emirates erg goed geregeld. Het zwembad mag iets warmer. Verder perfect!!!

Gereisd Met vrienden in januari 2017

Dit hotel boeken als je naat Dubai gaat!

Lisette
1-5-2016

Super mooi hotel. Oosterste luxe uitstraling. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Het allermooiste wat het hotel aanbied is met een gratis shuttle naar het zwembad op het palm eiland. Waanzinnig mooi. Infinity Pool. Onbeschrijfelijk!

Gereisd Met partner in januari 2016

Fijn, schoon, heerlijk hotel. De moeite waard.

Familie Jet
3-1-2016

Hotel gelukkig niet te groot. Fijn zwembad op 8ste etage. Iedereen wil het je naar de zin maken. Erg schoon. Ontbijtbuffet ,Lunch of Diner . Kwalitatief zeer goed . Als je een vraag hebt lossen ze het direct op. Mijn vader kwam daar in het ziekenhuis en iedereen was zeer behulpzaam. P.s. Doktoren ook zeer zake deskundig.Het hotel ligt buiten het centrum. Voor ons bewuste keuze ivm met een groot zwembad. Met de Taxi ben je overal binnen 15 minuten. Kost haast niets. Wij voelden ons erg safe in Dubai. Komen zeker terug. Ook voor ouderen ook geweldig hotel.Wil je strand met Beachclub ook dat heeft het hotel op 15 minuten rijden. Hier brengen ze je gratis heen. Hotelkamers prima in orde. Wij hadden suite. Groot balkon, woonkamer slaapkamer. Gewone kamers hebben geen balkon. Transfer vanaf vliegveld 25 minuten.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Robert Barker Algemeen directeur, director of communications, Wed Jan 06 2016 08:05:55 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste familie Jet, Hartelijk dank u voor het delen van uw prachtige recensie over uw verblijf in het Mövenpick Hotel Ibn Battuta Gate. Ik was zeer blij om uw vriendelijke reacties te lezen en zal deze persoonlijk delen met het hele team. Wij danken u voor uw aanbeveling en kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen tijdens uw volgende reis naar Dubai. Met vriendelijk groet, Robert Barker General manager

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 km, > 20 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Chinese, Glutenvrij, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch, Zwitsers
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• WatersportZeilen
  • BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenSquash
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mövenpick IBN Battuta Gate in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mövenpick IBN Battuta Gate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.