Hotel Marco Polo

Meer hotelinfo

44 reviews over Hotel Marco Polo

• 703team0916-06-2011

Het Marco Polo Hotel te Dubai

Het Marco Polo Hotel is een levendig hotel, Het hotel heeft zijn eigen clubs, waarbij eentje zeer sfeervol en gezellig is, maar de andere apart en enigsinds sexueel. Helaas zaten we vrij ver lopen van de belangrijke gebieden af en was het buiten dusdanig warm dat je ook niet te lang buiten wou lopen. zodoende was de ligging niet helemaal perfect. De kamers zelf werden door het vriendelijke personeel goed bijgehouden en dagelijks verschoond en het eten was van een hoog niveau (zoals je ook verwacht van een 4 sterren hotel.

Al bij al: Waren er meer voordelen dan nadelen waardoor er gesproken kan worden van een zeer degelijke accommodatie.

• 8Talitha de Vries & Erik van den Hoogen 15-06-2011

Een super mooi hotel

Wij hebben hier 4 nachten geslapen tijdens ons verblijf in Dubai. Het is een zeer goed verzorgd hotel met gastvrij personeel. De kamers zijn ruim ingericht en zeer geschikt voor zakenlui. Daarnaast beschikt het hotel over een buitenzwembad en een tweetal barretjes. De ontbijtzaal is mooi ingericht en het buffet is uitgebreid. Het Marco Polo Hotel is zeker aan te raden tijdens een bezoek in Dubai.

• 7team 11 MTT15-06-2011

prima hotel met fijn zwembad en lekker eten

Het Marco Polo Hotel is een mooi hotel met ruime kamers en fijne bedden (met uitzondering van het extra bed als er 3 personen in een kamer slapen)

Het zwembad was supermooi en de service daar was prima, handdoeken werden uitgedeeld en er werd regelmatig schoongemaakt.

Het ontbijt was uitgebreid en daardoor was er voor ieder wat wils.

Een minpuntje was dat er in de bar van het hotel niet gedanst mocht worden en dat de alcoholische drankjes zeer aan de prijs waren.

Al met al een heel erg fijn verblijf gehad in het hotel.

• 8Melanie15-06-2011

Geweldig hotel!

Het Marco Polo hotel in Dubai is een erg goed hotel met vriendelijk personeel en comfortabele kamers. Vooral het ontbijt was erg uitgebreid en gevarieerd. Zo was er vers fruit, allerlei soorten zuivel, verschillende soorten broodjes en kon er o.a. nog gekozen worden voor een Engels ontbijt. Het hotel beschikt bovendien over een zwembad en een club waar 's avonds gedanst kan worden.

• 63mtt-team1914-06-2011

Goed hotel

Prima hotel, zeer vriendelijk personeel en de kamers zagen er zeer goed uit. De badkamers zijn over het algemeen ook goed en netjes. Het ontbijt is ook zeer goed geregeld met een zeer uitgebreid menu. Het bestaat uit een buffet van warme tot aan koude gerechten, van yoghurt en fruit tot aan gebakken eieren met spek. Daarnaast beschikt het hotel over een heerlijk zwembad. Wij waren zeer tevreden over ons verblijf in het Marco Polo hotel.

• 9Saskia14-06-2011

Super hotel!

We hebben een fijn verblijf gehad in het Marco Polo Hotel! We hebben hier 3 nachten overnacht en hebben genoten van een goede nachtrust.

Slechts een nacht wakker geworden van de moskee, maar dat hoort er bij in Dubai!

Het was een prima hotel met super faciliteiten! Het ontbijt smaakte goed en ook het zwembad ziet er prima uit!

Een echte aanrader!

• 8TessaNiki23-05-2011

Prima hotel!

Hotel Marco Polo is zeker een aanrader! Mooie, ruime kamers die van alle gemakken zijn voorzien. Jammer dat het 3e bijzetbedje aanvoelde als een houten plank, de andere bedden lagen heerlijk. Het ontbijt was om te smullen op de vroege morgen, alle zoetigheden waren hier aanwezig, heerlijk! De ligging van het hotel was goed, vanuit hier kun je met openbaar vervoer, de taxi of lopend overal heen. Jammer dat het personeel niet snel reageert op vragen, er moest 3x gevraagd worden of men de wc kon ontstoppen.

• 8Marcel en Claudia Steenbergen04-04-2011

Prima hotel

In maart 12 dagen in het Marco Polo hotel gezeten en dit is een prima hotel voor een bezoek aan Dubai. Centraal gelegen, met de taxi is alles zeer goed bereikbaar voor een lage prijs. Iedere dag rijdt er een busje naar het strand en het dichtsbijzijnde metrostation. Ontbijt was prima, veel variatie. Service is goed en de bedden zijn heerlijk. Enig nadeel is dat je aan het zwembad niet echt lekker in de zon kan liggen. Dit hotel ligt in een wijk waar veel Indiërs en Pakistaniërs zitten. Gewoon de deur uitlopen en lekker bij een restaurant in de straat gaan eten. Ziet er misschien niet zo luxe uit, maar voor 10 euro heb je met z'n 2-en prima gegeten.
    Kortom prima hotel voor een betaalbare prijs.

• 8m.behsht28-11-2010

prima hotel.

super vriendelijke personeel. prima manager die op de hoogte is van alles idie n zijn hotel gebuurt. op maat service. prima eten. ontbijt genoeg varaties. gratis vervoer naar de winkel centrum.

• 8Team10MTT06-07-2010

Zeker een aanrader!

Een zeer mooi en betaalbaar hotel. Mooie omgeving en luxe kamers.

4 tips over Hotel Marco Polo

• Spice it Up, 21-05-2014

Zorg dat je op de hoogte bent van waar je precies heen wil in Dubai. Het hotel ligt niet op loopafstand van het centrum. Wees voorbereid op een taxi of metro; of huur een auto bij aankomst in Dubai.

• Manon, 11-06-2012

U kunt heel gevarieerd en goedkoop eten in Dubai Mall!

• xoinx11, 03-06-2012

Probeer een brownie tijdens het ontbijt, heerlijk!

0 vragen over Hotel Marco Polo

• KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, VIP area
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking