Hotel Marco Polo

44 reviews over Hotel Marco Polo in het Nederlands

Mooi hotel!

Manon
11-6-2012

Hotel Marco Polo is een goed hotel. Het ontbijt was prima en de kamers waren netjes. Wij hadden kamer 305b en die was erg ruim! Het zwembad is fijn om even af te koelen maar niet veel bijzonders. Als u een taxi nodig heeft dan is het personeel altijd bereid om die voor u te regelen, erg vriendelijk personeel! Vanaf Marco Polo is het nog vrij ver naar bezienswaardigheden zoals Burj Khalifa of Palm eiland, jammer..maar je kan niet alles hebben!

Gereisd Met vrienden in mei 2012

Prima hotel

xoinx11
3-6-2012

Het Marco Polo hotel is een prima hotel om te verbijven tijdens een bezoek aan Dubai. Vriendelijk personeel, ontbijbuffet met voldoende mogelijkheden en een kamer met prima bedden. Nadeel is dat het draadloos internet alleen in de lobby en in de ontbijtzaal werkt, maar niet in de kamers.

Gereisd Met vrienden in mei 2012

Goed hotel

richardvandenhoorn
17-6-2011

Wij hebben hier een leuke tijd gehad tijdens onze studiereis. Personeel is vriendelijk en het zwembad biedt de nodige verkoeling na een drukke dag.

Gereisd Met vrienden in Tue May 10 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super hotel!

Diede-Tabea
17-6-2011

Wij zijn hier tijdens een studiereis geweest. Het eerste wat bij de entree opvalt zijn de Arabische aspecten. De kamers daarentegen zijn erg modern. De bedden zijn goed, de kamer beschikt over een groot bureau, er is veel ruimte in de kasten en een grote, fijne badkamer. Het ontbijt is uitgebreid en heerlijk. De omeletten en pannenkoeken worden vers, naar eigen wens gemaakt. Het is gelegen in Deira, de afstand naar de beroemde bezienswaardigheden is aardig groot maar de taxichauffeurs zijn aardig. Het hotelpersoneel is erg behulpzaam.

Prima Hotel

fauveje
17-6-2011

Deze accommodatie is prima voor een groep. De kamers zijn netjes en hebben allemaal airconditioning. Ze zijn schoon en het ontbijt was ook prima. Er is een kok die een lekker omeletje voor je kan maken. Prima zwembad met ligstoelen.

Leuk detail er zijn twee barren aanwezig in het hotel. Houdt wel rekening met de dure prijzen van alcohol.

Gereisd Met vrienden in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel

IsaMies
17-6-2011

Het Marco Polo hotel is een prima verblijfsaccommodatie. Wij verbleven er drie nachen met een groep van ongeveer 60 personen en de organisatie voor zo'n grote groep vergt best veel tijd en inspanning maar dat heeft helemaal geen problemen opgeleverd. Het personeel was erg vriendelijk, de kamers waren ruim en schoon en het eten was prima. Wij hadden echter alleen ontbijt dus hoe het diner was, dat weten we niet. Maar gekeken naar de keuze bij het onbijt, denken wij niet dat het diner slecht kan zijn. Een minpuntje aan het Marco Polo hotel is de ligging. Het is gelegen aan een drukke weg en ligt niet op loopafstand van bepaalde bezienswaardigheden, je hebt echt de taxi nodig om ergens te komen. Het Marco Polo hotel is een prima verblijf voor een aantal dagen in Dubai. Het is geen verstandige keuze als je voor een strandvakantie naar Dubai reist, dan kun je beter een resort aan het strand boeken, maar meer een accommodatie voor een citytrip.

Gereisd Met vrienden in juni 2011

heerlijke plek om bij te komen

michellemarrie1
16-6-2011

Dit hotel is een oase om tot rust te komen in het hete Dubai. Door de luxe en oosters ingerichte lobby kom je al helemaal in de juiste sferen. De kamer is zeer luxe en modern ingericht, heel erg handig is het nachtgordijn. De kamers werden goed schoongemaakt en het ontbijt was uitgebreid. Er werden zelfs verse omeletjes en pannekoekjes gebakken. Verder waren er veel soorten broodjes, fruit en yoghurt met muesli.

Gereisd Met vrienden in mei 2011

Geweldig en vooral luxe hotel

Melissa21
16-6-2011

Voor ons een geweldige beleving, omdat alles goed geregeld was. Wij kwam het s' nachts pas aan, vanwege een late aankomst op Dubai Airport. We waren in groepsverband met ongeveer 65 mensen. Zelfs ron de klok van half 3 zijn wij uiterst vriendelijk ontvangen, zelfs met een welkomstdrankje. De kamers waren erg luxe en ruim. Vooral de twee grote bedden waren erg luxe. Het derde bed was wel iets minder, het matras was erg dun en was niet te vergelijken met de andere twee bedden. De badkamer was mooi en uitgebreid. Er was een minibar, airco en tv aanwezig. Tevens was er ook internet in het hotel en wifi. Het zwembad was goed onderhouden en het water was schoon en helder. Het ontbijtbuffet smaakte goed en was erg uitgebreid. Alles werd goed bijgehouden, aangevuld en schoongemaakt. Daarnaast was het personeel altijd vriendelijk en stond ons altijd te woord, waar nodig was.

Kortom een zeer fijn verblijf en zeker een aanrader.

Goed hotel

Team 25
16-6-2011

We zijn erg te spreken over het Marco Polo Hotel in Dubai. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. We kwamen aan rond 2 uur 's nachts en zelfs toen was het geen probleem voor hen om 60 studenten te voorzien van een welkomstdrankje. De kamers waren ruim opgezet, met een mooie badkamer. Alle kamers waren voorzien van airco en rolluiken. Zo bleef het de hele dag aangenaam op de kamer. Het buitenzwembad werd goed bijgehouden en er was de hele dag een badmeester aanwezig. Het ontbijtbuffet was lekker en zeer uitgebreid. Enig minpuntje was de slaapbank, dit leek meer op een houten plank dan een bed. Al met al een zeer goed verblij gehad in dit hotel!

Heerlijk vervlijf!

Anneke & Kim
16-6-2011

Het hotel heeft een fijne ligging in een centrale straat. Het personeel is erg gastvrij. De kamers zijn prachtig en voorzien van goede hygiëne. Het zwembad is ietwat klein, maar het is fijn vertoeven in het water. Het ontbijt is er heerlijk.

Kortom: Een heerlijk verblijf en als we weer naar Dubai gaan zullen we zeker het Marco Polo Hotel in het achterhoofd houden!

Anneke & Kim

• KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marco Polo in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marco Polo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.