Hotel Marco Polo

Meer hotelinfo

44 reviews over Hotel Marco Polo

• 7sylvanavanwerde20-05-2014

Goed hotel

Het Marco Polo hotel is een goed hotel om een paar dagen in te verblijven. De kamers zijn netjes, het ontbijt smaakt prima en er is wifi aanwezig in de kamers. De wifi werkt echter wel alleen als alle verlichting in de kamer aan staat. Verder is het hotel niet in het centrum gelegen, maar er staan taxi's voor de deur en er is een metro station ongeveer 600 meter van het hotel af.

• 7Jessie199420-05-2014

Prima hotel

Het Marco Polo hotel is een prima hotel om een paar nachten te verblijven. Het personeel is vriendelijk, het ontbijt is goed en de kamers zijn schoon. Een minpuntje is dat wanneer de lichten op de kamer uit zijn er geen WiFi is, alleen wanneer de lichten aan staan. Een ander minpuntje is dat het hotel niet op een fijne plek ligt. Voor iedere bezienswaardigheid dien je een taxi te pakken en niets is dus op loopafstand. Gelukkig zijn de taxi's en is het openbaar vervoer in Dubai goed geregeld en niet te duur. Onze complimenten voor dit hotel.

• 6Born2beWild18-05-2014

Prima hotel voor een aantal nachten

Onze eerste indruk was goed, namelijk een net en verzorgd hotel. Het bevindt zich in 'little India' en bevindt zich wel een eindje van het centrum af. Echter, met het openbaar vervoer ben je snel voor een goedkoop tarief in het centrum.

Het personeel was altijd heel erg vriendelijk en stelde zich altijd netjes op naar de gasten toe. Een dikke pluim voor het hotel! De kamers waren netjes en werden iedere dag schoongemaakt. Tevens was de kamer voorzien van airconditioning en was er ook wifi op de kamer. De douche was ruim, netjes en prima. Echter, de wc staat alleen wel heel erg dicht bij de deur wat het wat krap maakte.
    Omdat wij hier maar voor slechts een aantal nachten verbleven was het een prima hotel om te overnachten.

• 7Tim van Vorselen18-05-2014

Prima hotel

Marco Polo Hotel is een prima middenklasse hotel. Voor Emiratibegrippen is het niet extreem luxe, maar het is een goed hotel. Het personeel is vriendelijk, het eten goed en de kamers zijn comfortabel ingericht. Dit hotel heeft slechts één nadeel, en dat is de ligging. De bekende bezienswaardigheden van Dubai zijn niet op loopafstand, voor alles moet er een taxi worden genomen. Ook is er geen metrostation in de buurt.

• 6yls13-03-2014

Prima

Prima (betaalbaar) hotel. Gratis wifi op slaapkamers. Prima ontbijt. Wij hadden halfpension geboekt. Er zijn 5 restaurants in het hotel waar je dan gebruik van mag maken maar bij 2 moet je 21+ zijn om er in te mogen. Bij 1 hebben wij nog voor elkaar gekregen om daar toch te mogen eten. Anders ben je gebonden aan 3 restaurants (indisch, chinees en beneden in de lobby). Het zwembad was gesloten i.v.m. onderhoud. In de omgeving is inderdaad erg weinig te beleven. Maar daar hadden wij weinig last van. Als je tot in de avond je vermaak ergens anders hebt en later gaat eten kom je daarna ook niet meer buiten. Het avondeten komt daar wel laat op gang (21.00 uur). Met de taxi voor de deur (erg goedkoop) kan je overal komen. De metro is ook erg goedkoop (€3 voor een dagkaartje) en die is op ca. 600 meter lopen. Shuttlebus naar het mooie strand.

Met oudere kinderen

• 6yellow09-10-2012

4 daagse vakantie oktober 2012

Heel goed hotel. Vriendelijke medewerkers. Goed ontbijt niet uitgebreid, anders dan in spanje. Echter is ons geld gestolen uit onze kluis. Kluis was niet open gebroken. Schoonmaaksters zijn ondervraagt volgens de manager. Ze zijn zondag heel de tijd bezig geweest met onze kamer ontzoeken, camera's afdraaien, echter zonder bewijs. De manager wilde ook niets op papier zetten. Ook hebben ze zelf verder geen politie onderzoek ingesteld, Gezien aan tijd gebrek, konden wij de politie ook niet inschakelen. Wij hadden dit zondag ondekt en maandag moesten wij vertrekken naar Ned. Nu proberen wij het via ons reisbureau. Wij hadden verder ook geen geld verzekerd. Dit is een raadsel voor ons. Hoe is dit mogelijk??? Achteraf gezien is het heel makkelijk een kluis van 3 cijfers open te maken. Kwiste van 10 minuten.

Met oudere kinderen

• 6Soraya en Joni19-06-2012

Een matig hotel

Toen we aankwamen zag het hotel er wel prima uit. De kamers zelf vond ik tegenvallen, het was niet schoon en het stonk naar rook. Verder was de kamer en badkamer wel redelijk ruim. De ligging was ook niet perfect, in de buurt is er niet veel te doen voor toeristen. We moesten overal een taxi naar toe pakken. Het ontbijt was verder wel prima.

• 8Magicaljourneys19-06-2012

Goede uitvalsbasis voor Dubai

Het Marco Polo hotel is een prima hotel om te verblijven tijdens een bezoek aan Dubai. De kamers zijn voorzien van airco, hebben een heerlijke douche en zachte bedden. Het personeel is vriendelijk, er is gratis wifi (alleen in de lobby en het restaurant) en ook beschikt het hotel over een eigen zwembad en fitness ruimte. Daarnaast is het hotel centraal gelegen in de wijk Deira vlakbij de bekende Gold en Spice Souk

• 7Born2BWild16-06-2012

Prima hotel!

Het Marco Polo hotel is een ideale uitvalsbasis voor een citytrip naar Dubai. De ligging is centraal en de prijs/kwaliteitsverhouding is goed.

• 8thelegendcontinues201213-06-2012

Ideale accommodatie voor een paar dagen Dubai

Het hotel is gelegen in de wijk Deira. Het is een schoon en mooi hotel met vriendelijk personeel. Erg fijn is dat je in de gehele lobby goede WiFi hebt en het ontbijt uitgebreid en erg lekker is.

4 tips over Hotel Marco Polo

• Spice it Up, 21-05-2014

Zorg dat je op de hoogte bent van waar je precies heen wil in Dubai. Het hotel ligt niet op loopafstand van het centrum. Wees voorbereid op een taxi of metro; of huur een auto bij aankomst in Dubai.

• Manon, 11-06-2012

U kunt heel gevarieerd en goedkoop eten in Dubai Mall!

• xoinx11, 03-06-2012

Probeer een brownie tijdens het ontbijt, heerlijk!

0 vragen over Hotel Marco Polo

• KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, VIP area
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking