Hotel Marco Polo

Meer hotelinfo

44 reviews over Hotel Marco Polo

• 2018
    6Delano13-06-2018

Een prima budgethotel, maar nooit meer.

Marco Polo is een gedateerd hotel in het oude centrum Deira. Je bevind je hier in het Indische gedeelte. Het onderhoud van het hotel op lange termijn is niet goed. De airco wordt slecht bijgehouden. Ook het meubilair heeft zijn beste tijd gehad. Schoonmaken kan soms wel een heel stuk beter. De service daarentegen is wel goed. Ze zijn vriendelijk en doen zich de moeite. Wij hebben gelukkig een kamerupgrade gekregen die iets beter was. Echter is het hotel zeker geen 4 sterren waard. Dit is dan ook een stuk misleidender dan je zou denken. Ik heb betere 3 sterren hotels gezien. Voor een budgetvakantie is dit hotel prima. Echter als je meer van een hotel verwacht en ook lekker aan het zwembad wilt liggen, zul je echt even verder moeten kijken. Wij laten het in ieder geval bij deze ene keer.

• Oude reviews

7jiske-louke28-05-2014

prima hotel voor een paar nachten

In April verbleven wij met een groep studenten 3 nachten in het Marco Polo Hotel. Het hotel was prima in orde en bij aankomst werden wij ontvangen met een welkomstdrankje. Het hotel was schoon, had prima bedden en een heerlijke douche. Ook het ontbijt was lekker en uitgebreid. Het zwembad hebben wij niet bekeken dus kunnen wij helaas ook niet beoordelen. Alleen de ligging van het hotel was een klein minpuntje. Het lag redelijk ver van bezienswaardigheden en het oude centrum af. Wanneer je van plan bent wel deze bezienswaardigheden te bezoeken, dien je altijd gebruik te maken van een taxi of het openbaar vervoer, dat overigens wel makkelijk te vinden/regelen is.

• 8Chris28-05-2014

Aanrader!

Met een groep studenten zijn we twee nachten verbleven in het Marco Polo hotel. Vanwege het drukke programma heb ik geen gebruik kunnen maken van alle faciliteiten en zal ik niet alles kunnen beoordelen. De ligging van het hotel was oke, er waren een paar eet mogelijkheden in de buurt, maar wanneer je iets wilde ondernemen zat ja al gauw 20 minuten in de taxi. Deze waren overigens erg snel aan te houden. De hotelkamers waren erg mooi ingericht en zagen er erg schoon uit. Ze hadden een luxe uitstraling. Elke dag werden de bedden opgemaakt en de kamer schoongemaakt. Er was een minibar aanwezig en elke dag twee nieuwe flesjes water. Het personeel van het hotel is erg vriendelijk en behulpzaam en ze spreken goed Engels. Verder was er gratis WIFI in de kamers, deze werkte erg goed. Alleen niet wanneer je buiten de kamer kwam. Het hotel heeft verschillende restaurants. Ik ben alleen in het restaurant geweest waar ons ontbijt werd geserveerd. Dit was erg uitgebreid en erg goed.

• 7Eva & Rowan27-05-2014

Fijn verblijf gehad

Met onze studiereis hebben wij drie nachten mogen logeren in het Marco Polo Hotel. Dit hotel wordt door onze school, het NHTV in Breda, ieder jaar voor deze studiereis geboekt. Het is een prima hotel voor een grote groep. Dit was merkbaar aan bijvoorbeeld de incheck procedure, welke snel en moeiteloos verliep voor een groep van 37 man. Wij keken op van de goede kwaliteit van de kamers en het ontbijt iedere ochtend. De kamers zijn voorzien van kabel tv, goede bedden (zelfs nog een extra bed voor eventueel een derde persoon) en een schone ruime badkamer. Voor ons als studenten tijdens een studiereis is dit een prima hotel om twee nachten in te verblijven. Het enige nadeel was dat het centrum van Dubai gemiddeld zo'n 20 minuten tot half uurtje rijden was. Voor de rest hebben wij een fijne drie nachten mogen hebben in dit hotel in Dubai.

• 7LoukeOpReis25-05-2014

prima verblijf in het Marco Polo Hotel

Tijdens onze studiereis verbleven wij drie nachten in het Marco Polo Hotel. De kamers waren niet heel luxe, maar alle basisfaciliteiten waren aanwezig. De kamer was schoon, netjes en werd iedere dag schoongemaakt door het personeel. Het personeel was erg vriendelijk en ook het ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd. De ligging is oke, het ligt helaas niet in het centrum maar taxi's en tuc-tuc's zijn er binnen handbereik en erg goedkoop. Het enige minpuntje vonden wij dat de Wifi verbinding alleen werkte in de lobby en helaas niet in de hotelkamer.

• 8MarjoleinCheyèn22-05-2014

Prima hotel met goede service

Het verblijf in het Marco Polo Hotel is ons goed bevallen. Prima hotelkamers met badkamer die beschikt over een fijne douche. Ook de service is het hotel was goed, het personeel helpt je graag als je vragen hebt. Zo werden wij goed geholpen toen wij vroegen hoe we het beste met het openbaar vervoer bij de Burj Khalifa konden komen. Het ontbijt was prima en redelijk divers. Enig minpunt is de ligging van het hotel, de bezienswaardigheden van Dubai liggen niet in de buurt. Gelukkig zijn deze goed te bereiken met de metro (metrostation ligt op 10 minuten lopen van het hotel) en de vele taxi's.

• 7Nathalie21-05-2014

Prima hotel, redelijk ver van centrum

Wij hebben een aangenaam verblijf gehad de drie dagen dat we in Dubai waren. De kamers waren erg schoon en alles werkte. Het personeel was erg vriendelijk tegen ons en een extra pluspuntje vond ik dat we drie sleutels (kaartjes) kregen voor onze kamer. Dit was erg handig aangezien je niet het probleem hebt dat er een iemand van ons voor een dichte deur staat. Dit wordt lang niet altijd in ieder hotel gedaan.

Dat het hotel redelijk ver van het centrum ligt, is wel een minpuntje, maar gelukkig waren de taxi's niet al te duur. Voor de rest lagen er wel een paar eetgelegenheden om het hotel heen. Het ontbijt dat we kregen was redelijk d.w.z. niet zo mijn ding, maar dit verschilt natuurlijk per persoon want mijn reisgenoten waren er wel tevreden over. Voor de rest prima hotel!

• 7Spice it Up21-05-2014

Prima verblijf voor een paar dagen!

Marco Polo Hotel was voor ons een prima verblijf voor een aantal dagen. De kamers waren schoon en van alle gemakken voorzien. Wifi deed het prima op de kamer en de kamer zelf werd dagelijks verschoond. Inbegrepen bij de prijs was ook ontbijt. Ondanks dat het eten niet van hoogstaande kwaliteit was, was er een uitgebreid buffet met genoeg broodjes, fruit en warme gerechten. De ligging van het hotel was de grootste minpunt. Het hotel is gevestigd in Muteena, een buitenwijk van Dubai. De meeste bezienswaardigheden en activiteiten van Dubai liggen in het centrum of nog verder richting het westen. Zonder de metro, taxi, huurauto, etc., is het al gauw een lange voettocht. Dit is het enige minpuntje, wat ons betreft. Al met al een eenvoudig maar prima hotel voor een paar dagen.

• 7sylvanavanwerde20-05-2014

Goed hotel

Het Marco Polo hotel is een goed hotel om een paar dagen in te verblijven. De kamers zijn netjes, het ontbijt smaakt prima en er is wifi aanwezig in de kamers. De wifi werkt echter wel alleen als alle verlichting in de kamer aan staat. Verder is het hotel niet in het centrum gelegen, maar er staan taxi's voor de deur en er is een metro station ongeveer 600 meter van het hotel af.

• 7Jessie199420-05-2014

Prima hotel

Het Marco Polo hotel is een prima hotel om een paar nachten te verblijven. Het personeel is vriendelijk, het ontbijt is goed en de kamers zijn schoon. Een minpuntje is dat wanneer de lichten op de kamer uit zijn er geen WiFi is, alleen wanneer de lichten aan staan. Een ander minpuntje is dat het hotel niet op een fijne plek ligt. Voor iedere bezienswaardigheid dien je een taxi te pakken en niets is dus op loopafstand. Gelukkig zijn de taxi's en is het openbaar vervoer in Dubai goed geregeld en niet te duur. Onze complimenten voor dit hotel.

4 tips over Hotel Marco Polo

• Spice it Up, 21-05-2014

Zorg dat je op de hoogte bent van waar je precies heen wil in Dubai. Het hotel ligt niet op loopafstand van het centrum. Wees voorbereid op een taxi of metro; of huur een auto bij aankomst in Dubai.

• Manon, 11-06-2012

U kunt heel gevarieerd en goedkoop eten in Dubai Mall!

• xoinx11, 03-06-2012

Probeer een brownie tijdens het ontbijt, heerlijk!

0 vragen over Hotel Marco Polo

• KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, VIP area
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking