Hotel Marco Polo

We hebben een aantal aanbieders voor Marco Polo voor je op een rij gezet:

44 reviews over Hotel Marco Polo

• 6yls13-03-2014

Prima

Prima (betaalbaar) hotel. Gratis wifi op slaapkamers. Prima ontbijt. Wij hadden halfpension geboekt. Er zijn 5 restaurants in het hotel waar je dan gebruik van mag maken maar bij 2 moet je 21+ zijn om er in te mogen. Bij 1 hebben wij nog voor elkaar gekregen om daar toch te mogen eten. Anders ben je gebonden aan 3 restaurants (indisch, chinees en beneden in de lobby). Het zwembad was gesloten i.v.m. onderhoud. In de omgeving is inderdaad erg weinig te beleven. Maar daar hadden wij weinig last van. Als je tot in de avond je vermaak ergens anders hebt en later gaat eten kom je daarna ook niet meer buiten. Het avondeten komt daar wel laat op gang (21.00 uur). Met de taxi voor de deur (erg goedkoop) kan je overal komen. De metro is ook erg goedkoop (€3 voor een dagkaartje) en die is op ca. 600 meter lopen. Shuttlebus naar het mooie strand.

Met oudere kinderen

• 6yellow09-10-2012

4 daagse vakantie oktober 2012

Heel goed hotel. Vriendelijke medewerkers. Goed ontbijt niet uitgebreid, anders dan in spanje. Echter is ons geld gestolen uit onze kluis. Kluis was niet open gebroken. Schoonmaaksters zijn ondervraagt volgens de manager. Ze zijn zondag heel de tijd bezig geweest met onze kamer ontzoeken, camera's afdraaien, echter zonder bewijs. De manager wilde ook niets op papier zetten. Ook hebben ze zelf verder geen politie onderzoek ingesteld, Gezien aan tijd gebrek, konden wij de politie ook niet inschakelen. Wij hadden dit zondag ondekt en maandag moesten wij vertrekken naar Ned. Nu proberen wij het via ons reisbureau. Wij hadden verder ook geen geld verzekerd. Dit is een raadsel voor ons. Hoe is dit mogelijk??? Achteraf gezien is het heel makkelijk een kluis van 3 cijfers open te maken. Kwiste van 10 minuten.

Met oudere kinderen

We hebben een aantal aanbieders voor Marco Polo voor je op een rij gezet:

BeachCheck
BeachCheck

4 tips over Hotel Marco Polo

• Spice it Up, 21-05-2014

Zorg dat je op de hoogte bent van waar je precies heen wil in Dubai. Het hotel ligt niet op loopafstand van het centrum. Wees voorbereid op een taxi of metro; of huur een auto bij aankomst in Dubai.

• Manon, 11-06-2012

U kunt heel gevarieerd en goedkoop eten in Dubai Mall!

• xoinx11, 03-06-2012

Probeer een brownie tijdens het ontbijt, heerlijk!

0 vragen over Hotel Marco Polo

• KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, VIP area
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking