Hotel Marco Polo

Hotel aan zeeWeer vandaag42°34°
Hotel Marco Polo
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Marco Polo voor je op een rij gezet:

Tjingo
Tjingo

2 reviews over Hotel Marco Polo in het Nederlands

Super

Wouters
14-4-2018

Super vriendelijke personeel. Ze geven je gevoel dat je een beroemdheid bent. Alles wordt echt voor je gefaan om jouw verblijf een succes te maken.

Gereisd Met partner in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel

Marcel en Claudia Steenbergen
4-4-2011

In maart 12 dagen in het Marco Polo hotel gezeten en dit is een prima hotel voor een bezoek aan Dubai. Centraal gelegen, met de taxi is alles zeer goed bereikbaar voor een lage prijs. Iedere dag rijdt er een busje naar het strand en het dichtsbijzijnde metrostation. Ontbijt was prima, veel variatie. Service is goed en de bedden zijn heerlijk. Enig nadeel is dat je aan het zwembad niet echt lekker in de zon kan liggen. Dit hotel ligt in een wijk waar veel Indiërs en Pakistaniërs zitten. Gewoon de deur uitlopen en lekker bij een restaurant in de straat gaan eten. Ziet er misschien niet zo luxe uit, maar voor 10 euro heb je met z'n 2-en prima gegeten.
Kortom prima hotel voor een betaalbare prijs.

Gereisd Met partner in maart 2011

• KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marco Polo in Dubai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marco Polo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.